بهترین راه تمیز کردن مبل

در این مقاله طی چند مرحله مبلمان منزل را به راحتی شستشو میدهیم تا در طولانی مدت به قالیشویی نیاز نباشد و یا برای هر شستشویی به دردسر نیافتیم.

روی مبلمان چه آلودگیهایی ممکن است باشد؟

مو یا پرز حیوانات خانگی و افراد و دوده و انواع لکه  ممکن روی مبل باشد. خشکشویی-مبل-قالیشویی-ادیب

مسواک زدن مبل!

این عبارت در نگاه اول بسیار عجیب است زیرا معمولا مسواک را برای دندان به کار میبریم اما یک بار این روش را روی مبل پیاده کنیم و ببینیم چه تاثیری شگرفی در مبل دارد. با توجه به آنچه گفته شده که روی مبل وجود دارد و شاید ما آنهارا نبینیم،روشهایی که ذکر میشود را به ترتیب انجام دهید: تمیز-کردن-مبل-قالیشویی-ادیب ابتدا سطح مبل را تمیز کنیم. یک برس نرم تهیه کنید و با آرامی از داخل مبل به بیرون بکشید و هر چند وقت یک بار با دست محک به سطح مبل ضربه بزنید تا آلودگیها توسط حرکت دست و برس به داخل پارچه مبل نرفته و به بیرون بریزد.
نکته: قبل از آنکه تمیز کردن را شروع کنید تمام کوسن ، بالشتک و.. را از روی مبل بردارید.
شستن-مبل-در-منزل-قالیشویی-ادیب پس ازپایان مسواک زدن ، سطح مبل را جارو بکشید تا تمام گرد وغبار و.. از سطح مبل برداشته شود. به محض اینکه لکه هارا مشاهده کردید اقدام به شستشوی آنها کنید.

خشکشویی مبل در منزل

یک پارچه ی حوله ای و نرم تهیه کرده و اندکی آنرا مرطوب کنید و روی سطح مبل بکشید. شستشوی-مبل-قالیشویی-ادیب-تمیز-کردن برای شستشوی و پاک کردن لکه ها ، ماده پاک کننده متناسب با پارچه مبل را خریداری کنید و لکه ها را از بین ببرید. اگر میخواهید لکه ها را در کسری از زمان از بین ببرید و اسیب زیادی به مبل وارد نشود بهترین راه استفاده از حلال میباشد. حلال متناسب با جنس مبل و لکه ی مورد نظر را از فروشگاه ها تهیه کنید و بدون فشار و زحمت لکه را از بین ببرید. پس ازاتمام شستشوی مبل حتما سطوحی که رطوبت ایجاد شده است را خشک کنید.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *