مراحل شستشوی فرش در بهترین قالیشویی ها

شستن فرش از چندین مرحله و اصول مهم تشکیل شده است که با قصور ، در یکی از مراحل آن ممکن است آسیبهای جبران ناپذیری به فرش وارد شود. خلاصه ای کوتاه از مراحل قالیشویی اصولی را در زیر خواهیم دید.
ممکن بسیاری از قالی شویی ها هر کدام از مراحلی که نام خواهیم برد انجام ندهند و به طور کلی دستگاه و بخش مربوط به آنرا نداشته باشند ، این دلیلی بر نبود کیفیت کار آنها نیست .اما اگر تمام مراحل انجام شود میتواند تضمین بهتری برای شستشوی فرش و ارائه خدمات کامل تری باشد.

مراحل قالیشویی!

قالیشویی-هم-قالیشویی-قدیم-ادیب

بررسی و آنالیز فرش

این مرحله جز اولین مراحل قالیشویی میباشد . که بسیار مهم است.فرش توسط کارشناسان مربوطه بررسی شده و تمام مشکلات ،آلودگیها ، لکه ها و… به صورت کتبی ثبت شده و بهترین ، مناسبترین شیوه شستشو انتخاب شده و به مالک فرش اطلاع داده میشود و در صورت موافقت با نوع شستشو و هزینه ، قالیشویی آغاز میشود. (در این مرحله جنس،میزان ظرافت و..بررسی میشود.)

خاکگیری فرش

غبارگیری و خاک گیری فرش از جمله موثر ترین مراحل در کل شستشوی فرش است.در این مرحله تمام آلودگی های سطحی مانند:خاک، غبار ، دود و… به خارج فرش میرود.
washing-carpet-قالیشویی-مدرن
washing-carpet-قالیشویی-مدرن
خدمات مربوط به تثبیت رنگ فرش برخی از فرشها در حین و پس از شستو ، رنگهایشان بهم ریخته و یا تغیر رنگ خواهند داد. به همین دلیل در این مرحله عملیات مربوط به تثبیت رنگ و طرح های فرش انجام میشود تا در آینده مشکلی پیش نیاید. لکه برداری شستشوی فرش(قالیشویی) آبکشی اسلامی خشکشویی فرش اتوکشی توضیح و تشریح دیگر مراحل قالیشویی را در مقالات بعدی ما بخوانید..

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *