نحوه پاک کردن لکه نوشیدنی از فرش

در این مقاله چندین روش موثر و کارآمد برای پاک کردن هر نوع لکه مایع حاصل از نوشیدنیها بیان می گردد. تا خود در منزل بتوانید با استفاده از چند گام مهم، لکه ها را پاک کرده و قالی شویی را انجام دهید.
مطمئنا تمام تولید کنندگان فرش فورمول هایی را جهت پاک سازی فرش دارند اما افراد به آنها دسترسی ندارند بنابراین با استفاده از تجربه و آگاهی باید این لکه هارا در اسرع وقت شستشو داده و پاک کنیم. برای پاک کردن این نوع لکه های مایع و رنگی مواد پاک کننده ی زیر را تهیه کنید:
  • صابون
  • سرکه سفید
  • نوشابه
  • آب
  • پارچه سفید و تمیز
  همیشه برای پاک کردن فرش از پارچه ی سفید استفاده کنید تا رنگی از پارچه به فرش منتقل نشود. و همینطور اگر از حوله ای دارید بررسی کنید طرح چاپی روی آن نباشد. پارچه را حین تمیز کردن به سمت داخل حرکت دهید و سعی کنید به سمت بیرون مالش ندهید، زیرا باعث گسترش لکه میگردد. یک بطری اسپری را از آب سرد پرکنید. پارچه تمیز را برداشته و  هم زمان با پاشیدن آب توسط بطری منطقه لکه را تمیز کنید. در این مرحله لکه را کاملا با آب سرد می شویید. شستشوی تنها با آب سرد برای از بین بردن لکه های حاصل از آبمیوه های طبیعی که خود در منزل تیهه کرده اید و لک ی آب مناسب است.   اما اگر لکه چای،لکه قهوه، لکه شیر، لکه شربت باشد چگونه شستشو را ادامه دهیم. برای شستشو ی این نوع لکه ها نیز ابتدا سطح لکه را با آب سرد بشویید شاید آنقدر لکه سست و رقیق باشد که در همین مرحله پاک شود و نیاز به ادامه شستشو نباشد. (همیشه گام اول را انجام دهید تا بیهوده لکه های آسان را با مواد پاک کننده شیمیایی تمیز نکرده و اسیب کمتری به فرش وارد گردد.) ادامه مطلب شستشوی انواع لکه نوشیدنی را در مقاله بعدی ما مطالعه کنید…  

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *