نحوه شستشوی لاک قرمز از فرش یا مبل

در مقاله گذشته به اختصار نحوه شستشوی لاک از فرش و قالیشویی بیان شد. در این مطلب تمام آثار لکه را به طور کامل از بین خواهیم برد.
اگر با انجام تمام مراحل در مقاله قبل، هنوز مقدار قابل توجهی از لاک باقی است که احتمالش بسیار کم است، ممکن است لاک را دیر پاک کردید و خشک شده و جزئی از فرش شده باشد در این صورت برسی سخت برداشته و روی سطح لکه بکشید تا لاک های خشک شده از سطح فرش کاملا جداشوند. سپس حتما با جاروبرقی و مکش بالا سطح مورد نظر را کاملا جارو بکشید.  

نحوه پاک کردن لاک از فرش

از جمله پاک کننده های موثر برای از بین بردن لاک از سطح فرش استفاده از استون است. (مقداری پنبه برمیدارید و به استون آغشته کرده و سطح لکه را شستشو می دهید.)
نکته مهم: ممکن است استون روی برخی فرشها عکس العمل نشان داده و رنگ فرش را ترکیب کند بنابراین قبل از استفاده اطمینان حاصل کنید.
  اما در این مقاله طبق همان که قبلا گفته شد می خواهیم لاک را با ماده جدیدی شستشو دهیم. پارچه تمیزی بردارید و به الکل آغشته کنید و روی لکه بکشید. (فقط حرکت دست در ناحیه لکه باشد و به بیرون نرود.)
نکات: مواد پاک کننده را اصلا مستقیما روی فرش نریزید. از مالیدن و فشار آوردن بیش ازحد پارچه به فرش بپرهیزید. (در این صورت لکه را به اعماق بافت فرش فرو خواهید برد.)
سپس دوباره پارچه تمیز دیگری برداشته و به پراکسید هیدروژن ترکیب کرده و سطح قسمت مورد نظر فرش را شستشو دهید.   در آخر حوله تمیزی را تهیه کنید و به مقدار اندک ترکیب آب و مایع شیشه شور آغشته کرده  و روی سطح لکه بکشید تا مواد پاک کننده و قسمت رنگی لکه از بین بروند. (جهت اطمینان برای از بین رفتن کامل مواد پاک کننده از داخل فرش میتوان مسواک یا برسی نرم استفاده کرده و روی سطح لکه بکشید.) اگر مراحل بالا را با دقت و سرحوصله انجام دهید مطمئنا از شر لکه ی لاک برای همیشه خلاص خواهید شد.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *