بعد از قالیشویی چه کار کنیم؟

زمانی که شستشوی فرش و قالیشویی تمام شد خیالمان راحت میشود و دیگر فرش را رها میکنیم و انتظار داریم تا مدتها فرشمان عاری از هر گونه آلودگی باشد .
اما باید بدانیم که نکاتی برای بعد از قالی شویی وجود دارد و بهتر است این نکات رعایت شود در غیر این صورت پاکیزگی فرش را نمیتوانیم تثبیت کنیم و پس از زمان کوتاهی فرش چرک و کثیف خواهد شد.

نکات مهم بعد قالیشویی

بعد از شستو و پاکسازی لکه های روی سطح فرش موارد زیر را حتما رعایت کنید.
  • اولین و مهمترین نکته این است که فرش را در حالت خیس نگذارید و حتما اقدام به خشکشویی آن کنید. ( اگر در منزل فرش را شسته اید بعد از قالیشویی آنرا در فضایی که هوا رفت و آمد دارد و در معرض غیرمستقیم نور آفتاب بگذارید تا رطوبت در فرش نماند.)
در صورتی که فرش را به قالی شویی داده باشید آنها فرش را خشک کرده و عملیات لازم را انجام میدهند و فرش به هیچ وجه خیس به دست مشتری نمیرسد.)
  • بهتر است یک الی دو هفته بعد از قالیشویی و شستشو ، روی فرش پارچه ای پهن کنید زیرا مواد پاک کننده و رطوبت ممکن است در اعماق فرش باشند، در این صورت زمینه مساعدی برای جذب آلودگی است.
( در بسیاری از موارد دیده شده بعد از قالیشویی فرش به سرت چرک میشود.)
  • بعد از قالیشویی ممکن است آثار تاخوردگی شکستگی روی فرش ایجاد شده باشد بدین ترتیب میتوان فرش را در زمان کوتاه پشت و رو انداخت و یا اجسام سنگین که بدون آسیب هستند را روی فرش بگذاریم.
قالیشویی ها نیز فرش را بعد از اتمام کار اتو پرس کرده تا بدون هرگونه موج،تاخوردگی و شکستی فرش تحویل داده شود.
  • به طور کلی بعد از شستشوی کامل ، فرش را لول نکرده و بهتر است از آن استفاده کنید . ( در برخی موارد افراد فرش را میشویند و آنرا کنار میگذارند ، ممکن است فرش دچار تاخوردگی و یا لکه های سفید گردد.)

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *