شستشوی فرش پله در پنج مرحله

اگر شما یک خانه چند طبقه دارید و یا روی پله های  راهرو و هر جای دیگر فرش نصب کرده باشید احتمالا  به دنبال یافتن راهی برای تمیز کردن فرشها بودید در این مقاله نحوه قالیشویی فرش پله و یا شستشوی موکت نصب شده روی پله را خواهیم آموخت.

 بهترین ابزارها برای تمیز کردن فرش روی پله

در ابتدا ی کار ، فرش را با دقت بررسی کنید و ببینید چه اندازه فرش کثیف شده است: اگر فرش دارای لکه های زیادی است ابتدا باید لکه هارا از بین ببریم و سپس به شستشوی کلی لکه بپردازیم. به طور کلی پس از بین بردن لکه ها به طور جدی ، حالا با فرشی روبه رو هستیم که تنها کثیف است. نحوه-شستشوی-فرش-پله-قالیشویی-ادیب در آغاز فرش را جارو بکشید. با لوله ی باریک جاروبرقی تمام قسمتهای فرش را با دقت جارو بکشید.

فرش روی پله را مانند اولش کنید!

در مرحله ی بعد یک برس و قلمو تهیه کنید.(این مرحله در عین سادگی بسیار با اهمیت است زیرا پله ها محل رفت و آمد زیاد بوده و احتمالا مو،کرک و آلودگیهای چسبنده زیادی دارند و به همین دلیل است که پس ا زگذشت زمان فرش کهنه به نظر میرسد بنابراین این مرحله را با حساسیت و کیفیت انجام دهید.) نحوه-شستشوی-فرش-پله-قالیشویی-ادیب برسی که دارای ضخامت و سختی بالا باشد را روی فرش پله بکشید. از بالاترین پله شروع کنید و به پایین بیایید . برس را از داخل پله به سمت بیرون بکشید تا آلودگی ها خارج شود و بهتراست هر 4الی5 پله ، پله هارا جارو کنید. در ادامه مراحل شستشوی فرش روی پله را خواهیم گفت > در مقاله بعدی نحوه شستشوی فرش روی پله را بخوانید.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *