طریقه شستشوی فرش قدیی و کهنه

در مطالب گذشته نکات مهمی برای نگهداری فرش و جلوگیری از پوسیدگی فرش  بیان شد. اما در هر صورت ممکن است در حال حاضر با فرشی قدیمی ،پوسیده یا سالم اما بسیار آسیب پذیر و.. روبه رو باشیم. چگونه قالیشویی فرش کهنه،قدیمی،عتیقه ، ابریشم و.. انجام دهیم.
شستشو و قالی شویی اینگونه فرشها بسیار مهم بوده و با ارزش است. برای شستن فرشهایی که به هر علتی بسیار حساس هستند باید یک سری نکات مهم و حیاتی رعایت شود: قالیشویی-فرش-عتیقه
  • از پارو برای شستن اینگونه فرشها استفاده نکنیم و وسیله ای با سر نرم تهیه کنید.
  • در حین شستشو وزن خود را روی فرش نیاندازید و بدون فشار سطح آنرا تمیز کنیم.
  • برای یافتن مناسب ترین و بهترین مواد پاک کننده با فرش حتما با یک متخصص مشورت کرده و وی را از کهنگی و حساسیت فرش مطلع کنید.
  • اگر فرش عتیقه و قدیمی در ناحیه ای از قبل دچار پارگی و خرابی است حتما قسمت مورد نظر را جداگانه و با لطافت بیشتری شستشو دهید.
فرش-عتیقه-قدیمی-قالیشویی-ادیب
  • برای شستشوی اینگونه فرشها اصلا از مواد شیمیایی یا سفید کننده ها استفاده نکنید زیرا ممکن است پس از قالیشویی به کلی فرش تبدیل به رشته هایی از هم گسسته شود.
  • در اکثر مواقع پس ازشستشوی اینگونه فرش ها ریشه ممکن است از فرش جدا شود بنابراین بهتر است قبل از اینکه این اتفاق بافتد ناحیه اتصل ریشه به فرش را آرام و سطحی شستشو دهید.
  • اگر قرار است فرش را کسی دیگری جز خودتان شستشو دهد یا اینگه میخواهید فرش را تحویل قالی شویی دهید حتما متذکر شوید فرشتان چه شرایطی دارد تا در صورت لزوم موارد مهم لحاظ شود.
  • پس از اتمام شستشو ، فرش را مدت زیاد در مقابل آفتاب پهن نکنید و بهتر است در معرض غیر مستقیم آفتاب یا فقط در معرض هوای آزاد خشک شود و یا با اتوکشی خشک شود.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *