فرش دستبافت دچار نوسانات شد!

به نقل قالیشویی ادیب محسن سعادتی گفت: مروری بر حجم و ارزش صادرات فرش دستباف طی چند سال گذشته، بیانگر آن است که صادرات فرش دستباف دچار نوسانات زیادی شده است.
محسن سعادتی فعال بسیجی در عرصه صنعت فرش مشهد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: مشکلات ناشی از اقتصاد تک محصولی و تکیه بردرآمدهای نفتی سبب شده است که اقتصادی متاثر از عوامل خارجی بلاخص در درآمدهای ناپایدار نفتی شده است.
 
وی با بیان اینکه باویژگی اقتصاد ایران می توان به اهمیت و نقش صادرات غیر نفتی در کشور پی برد افزود: در بین صادرات غیر نفتی کشورمان، فرش دست باف همواره در مقام اول قرار داشته است این در حالی است که در سال های اخیرسهمی بیش از ۲۵ درصد از صادرات غیر نفتی را به خود اختصاص داده است. فعال عرصه صنعت فرش خاطر نشان کرد: مروری بر حجم و ارزش صادرات فرش دستباف طی چند سال گذشته، بیانگر آن است که صادرات فرش دستباف دچار نوسانات زیادی شده است. به خصوص چند سالی است که غبار مشکلات باعث نگرانی تولیدکنندگان و دست اندرکاران بازار فرش شده است. سعادتی در پایان افزود: توجه به صنعت فرش دستباف با توجه به این که از گذشته های دور در اغلب مناطق کشورمان وجود داشته است از اهمیت زیادی در جهت تنوع بخشی به اقتصاد کشورمان برخوردار است. از آنجایی که فرش دستباف عمده ترین و اصیل ترین صنعت دستی کشور است مسوولان باید بیش از گذشته به احیای این صنعت بپردازند.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *