قالیشویی خوب در تهران

پیدا کردن بهترین قالیشویی در تهران این روزها کار مشکلی است ! در حال حاضر هزاران قالی شویی در تهران وجود دارد و هرکدام روش خاص خود را دارند و تبلیغات ویژه ای انجام میدهند، بنابراین مشتریان از بین این همه، پیدا کردن قالیشویی خوب در تهران بسیار مشکل میشود.
در مقالات قبلی فاکتورهای مهمی برای یافتن بهترین قالیشویی ها بیان کردیم و اگر بتوانیم موارد ذکر شده را بررسی کنیم قطعا به قالیشویی خوبی میرسیم. ( چگونه قالیشویی خوب پیدا کنیم ) اما این مهم است که چگونه فاکتورها را بررسی کنیم و یا از درست بودن یا نبودن آنها مطلع شویم؟ بهترین راه برای یافتن قالیشویی خوب این است که قبلا تجربه ی شستشوی فرش یا مبل را داشته باشیم. در این صورت اگر آن تجربه خوب باشد که برای همیشه قالی شویی برگزیده ما خواهد شد . اما تجربه بد نه تنها باعث میشود قالیشویی مورد نظر ، راضی نیستیم بلکه تجربه هایی بدست می آوریم که در صورت مواجه با  هر قالی شویی حتما آن موارد را در نظر میگیریم.

نکات مهم در تجربه ها چیست؟

1- خودمان اطلاعاتی درباره فرش و شستشو قبلا بدست آوریم تا بتوانیم با اطلاعاتی که از انواع قالیشویی میدهند مقایسه کنیم و بدون اطلاعات هر حرفی را باور نکنیم. 2- میزان آلودگی فرش را بررسی کنیم تا در صورت لزوم شستشوی های عمیق تر را انجام دهیم و از آسیب به فرش خودداری کنیم. 3- قبل از تحویل فرش به قالیشوئی قیمت را کاملا مطلع شویم. 4- سابقه،تجربه و افرادی که در قالیشویی هستند بسیار مهم است و تاثیر مستقیم در انجام عملیات شستشو دارد. 5- هر درخواستی داریم قبلا با قالیشویی مطرح کنیم، مانند : لکه برداری ، ترمیم ریشه ، اعلاشویی و .. و یا از قالیشویی بخواهیم فرش هر نیاز شستشویی دارد انجام دهد. 6- قبلا از تمام خدمات قالیشویی ها مطلع شویم و میتوانیم سوال کنیم آیا تمام خدمات به نحو احسن انجام خواهد شد یا خیر ؟ و بدین صورت قالیشویی بهتر را انتخاب کنیم. 7- زمانی که فرش را تحویل گرفتیم آنرا با دقت بررسی کنیم و به زمانهای بعد واگذار نکنیم . 8- در سایت قالیشویی ها خدمات ، شرح خدمات و موارد دیگر را بررسی کنیم.  

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

قالیشویی خوب در تهران
قالیشویی خوب در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *