نحوه ازبین بردن بوی نا از فرش

در مطالب گذشته به تفصیل درباره ی نحوه و منشا ایجاد بوی نامطبوع و نم توضیح داده شد و همینطور ترفندهایی برای از بین بردن بوی نم نیز بیان شد ، در این مقاله روشهای جدیدی برای ازبین بردن بوی نا از فرش قبل از اقدام به قالیشویی و شستشوی کلی شرح داده خواهد شد.
قبل از آنکه روشها و ترفندهای این مطلب را به کارببرید ، مطلب ترفند از بین بردن بوی نم را بخوانید ، در این مقاله نکات مهمی بیان شده است و همینطور قبل از اقدام به پاکسازی کارهایی را باید انجام دهیم که به صورت خلاصه آورده شده است. پس از آنکه فرش یا لباس را از محیط آلوده و منشا ایجاد بوی نم جدا کردید و آنرا در فضای آزاد قرار دادید ، مراحل زیر را انجام دهید: حذف-بوی-بد-از-فرش قسمتهایی از لباس یا فرش که دارای لک های آلوده و یا بوی نم هستند را با استفاده از سرکه سفید به صورت کامل و دقیق تمیز کنید.( قبل از به کار بردن سرکه سفید به علت اینکه خاصیت اسیدی دارد ممکن است با فرش یا پارچه عکس العمل نشان دهید بنابراین آنرا در گوشه ای خارج از دید امتحان کنید.)   مقالات مفید: حذف کپک از فرش چگونه بوی نامناسب را از فضای ماشین برطرف کنیم نحوه ازبین بردن لکه مدفوع از فرش یا لباس   سپس با استفاده از آب گرم و صابون، فرش یا لباس را شستشو دهید و در ادامه اجازه دهید در فضای آزاد و در معرض غیر مستقیم نور خورشید خشک گردد. تا اینجای کار به علاوه بر روشهای گفته شده در مقاله قبل ، بوی نامطبوع تا حدی از بین رفته است اما برای خوشبو کردن فرش یا لباس چه کاری باید انجام دهیم؟

نحوه خوشبو کردن فرش یا لباس

  خوبو-کردن-فرش-لباس پس از ، از بین بردن بوی نامناسب باید اقدام به خوشبوسازی کنیم تا ذره ای بوی نم نیز احساس نشود. بعد از اتمام کار پاکسازی ، جوش شیرین را روی قسمتهای آلوده مدتی قرار دهید. سپس جارو کنید. گیاهان خوشبو کننده فراوانی در عطاری ها وجود دارد ، میتوان آنهارا تهیه کرد و مدتی آنهارا در سراسر فرش یا لباس بپوشانیم.
  مقاله  چگونه فرش را خوشبو کنیم  بخوانیم…
  در ادامه از قرار دادن فرش یا لباس در محیط مرطوب و آلوده بپرهیزید تا برای همیشه به دور از بوی نامناسب باشند.  

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

نحوه ازبین بردن بوی نا از فرش
نحوه ازبین بردن بوی نا از فرش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *