نحوه تعمیر مبل چرم

در این مطلب اصول اولیه تعمیر مبل چرم را بیان خواهیم کرد. به صورتی که اگر مبل چرم در منزل دارید و تازه آسیب دیده است به راحتی پس از مطالعه این مطلب، خودمان به راحتی بدون نیاز به قالیشویی میتوانیم مبلمان چرم را درست کنیم.
گام اول:

بررسی مبلمان چرم

مبل چرم خود را با دقت نگاه کنید هرگونه پارگی شل شدن الیاف و پارگی اطراف لبه وجود دارد را با استفاده از جوش چرم و سوزن و چسب ترمیم کنید. مواد مورد نیاز:
  • کاردک
  • چسب (مناسب پارچه چرم)
  • سوزن (قطر مناسب با نوع پارچه)
  • الیاف (در صورت لزوم)
ابتدا با یک کاردک کوچک لبه هایی که برگشته را بلند کنید و با توجه به میزان و قسمت پارگی اگر می شد با چسب دو قسمت را به هم متصل کنید در غیر این صورت سوزن مخصوص را برداشته و مبل را ترمیم کنید.  

علت کاهش حجم تشک های مبل چرم

اگر الیاف مبل بیرون ریخته است میتوانید با استفاده از الیاف ابتدا آن را پرکرده و سپس بچسبانید. در مواقعی که قسمت عمده ی مبلمان چرم از بین رفته است، نمونه پارچه مبل چرم را برداشته و به کارخانه مورد نظر ارسال کرده و سفارش دهید. بعد از اتمام کلیه مراحل با استفاده از واکس مخصوص مبلمان چرم و روغن های مربوطه مبل را تمیز کرده و آن را درخشان کنید. توجه داشته باشید اگر قصد دارید به خشکشویی مبل چرم بپردازید حتما قبل از شروع به ترمیم مبل این کار را بکنید و یا چندین روز پس از تعمیر زیرا مبل بعد از ترمیم ممکن است از چسب یا نخ استفاده شده باشد و با رطوبت بد تر شود. نحوه خشکشویی مبلمان را نیز در مقالات ما جستجو کنید…  

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *