چه اتفاقی در قالیشویی ها می افتد؟

در مطالب فراوانی مراحل شستشوی فرش را خواهیم یافت اما آیا همه ی جوانب و مراحل حرفه ای قالیشویی نیز بیان میشود؟ در این مطلب به صورت کلی تمام اتفاقاتی که برای فرش هایمان در قالیشویی  می افتد را خواهیم دید.
در مقاله  : مراحل شستشوی فرش در بهترین قالیشویی ها  به سه مورد از خدمات در قالیشویی ها اشاره شد و هرکدام به صورت مجزا توضیح داده شد از جمله : بررسی و آنالیز فرش ، خاکگیری فرش ، تثبیت رنگ خدمات قالیشویی دیگر و تخصصی تر وجود دارد مانند : پرداخت ، دارکشی ،ریشه زنی، قلم زنی،رفوگری ،شیرازه دوزی و… اما در این مطلب دیگر خدمات حیاتی قالیشویی بیان خواهد شد مانند: لکه برداری ، شستشوی فرش ، آبکشی اسلامی ، خشکشویی فرش ، اتوکشی و خدمات دیگر..

لکه برداری :

ابتدا توسط تیم متخصص و مجرب تمام لکه های موجود در فرش بررسی شده و نوع لکه و همینطور میزان سختی شناسایی خواهد شد . در ادامه باتوجه به تشخیص متخصصان بهترین حلال لکه  و مواد پاک کننده متناسب با لکه شناسایی میشود و در ادامه اقدام به پاکسازی لکه میکنند.

شستشوی فرش :

فرش برای توسط متخصصان بازبینی میشود و درصورت نیاز به ترمیم، اصلاح و.. ابتدا این خدات روی فرش انجام شده ( به درخواست و اجازه مشتری) و درصورت تایید سلامت ، فرش وارد مرحله شستشو میشود و به ورت کلی با استفاده از بهترین نوع شامپو آلمانی و دستگاه های مجهز شستشو میردد. فرش-دستبافت-ایرانی

آبکشی اسلامی:

پس از قالیشویی ، فرش طبق اصول اسلامی ، کر داده میشود .

خشکشویی فرش :

شستشوی فرش در این مرحله به اتمام رسیده است و باید خشک گردد. فرش در دستگاه آب گیری قرار گرفته و خشک میگدد و سپس در گرمخانه به صورت کامل و تمام قسمتهای فرش بدون رطوبت کاملا خشک خواهد شد. خشکشویی-فرش-اتو-کشی-قالیشویی-ادیب

اتو پرس :

بعد از انمام مراحل شستشو و خشکشویی فرش ، فرش نیز در دستگاه اتو پرس قرار میگیرد و تا کاملا صاف و بدون موج به دست مشتری برسد. در ادامه فرش لول شده و وکیوم آماده تحویل میگردد.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

چه اتفاقی در قالیشویی ها می افتد؟
چه اتفاقی در قالیشویی ها می افتد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *