اصول شستشوی صندلی ماشین

اگر می خواهیم صندلی های ماشینمان را خود در منزل بشوییم بهتر است قبل از آغاز شستشو و قالیشویی، روش ها و اصول مهم را بدانیم تا در حین انجام کار به مشکل برنخوریم. بسیاری از مراکز و قالی شویی ها به صورت تخصصی و با ابزار و وسایلی خاص، خشکشویی صندلی های ماشین را پاکسازی می کنند.

صندلی های ماشین به دلیل اینکه در فضایی بسته قرار دارند مسلما بیشتر از مبلمان منزل دچار کثیفی و آلودگی می شوند و برای تمیز کردن و شستشوی آن ها بهتر است قبلا اصولی را بدانیم، زیرا اگر بدون آگاهی و سرخود صندلی ها را با هر نوع موادی شروع به تمیز کردن کنیم، ممکن است صندلی های ماشین برای همیشه چرک و آلوده به نظر بیاید و لکه های روی آن پاک نشود.

 

شستشوی-صندلیهای-ماشین-قالیشویی-ادیب

اما در این مقاله اصولی را برای شستشوی صندلی ماشین به صورت تکنیکی و حرفه ای مانند قالیشویی آموزش می دهیم، تا در صورت لزوم خود در منزل صندلی ها را تمیز کنید بدون آن که آسیبی به صندلی های ماشین وارد شود.

شستشوی-صندلیهای-ماشین-قالیشویی-ادیب

مراحل تمیزکردن صندلی ماشین

1- ابتدا روی سطح صندلی ها را جارو بکشید.

2- سپس صندلی ها را تاجایی که می شود به جلو بکشید و سطح های باریک و خارج از دید و داخل آنرا با دقت جارو بکشید.

در این مرحله اطمینان حاصاصل کنید که تمام سطح بادقت تمیز شده باشد.

در ادامه دیگر نقاط خودرو از جمله: کف، اطراف در و پنجره، قسمت جلو و پشتی خودرو و.. را با دقت جارو بکشید.(علت آن که در این قسمت برای شستشوی صندلی تاکیید می کنیم دیگر نقاط هم جارو بکشید، آن است که پس از اتمام کار ممکن است آلودگی های دیگر نقاط به صندلی ها راه یافته و چرک شود.)

3- پارچه ای برداشته و تنها آن را به آب مرطوب کنید و به آرامی روی صندلی ها بکشید و پس از تمیز شدن صندلی ها دیگر نقاط خودرو نیز مانند مرحله قبل، دستمال بکشید تا گرد و غبار سرایت نکند.( در این مرحله مشخص می شود که اگر صندلی ها بیش از اندازه کثیف و چرک باشد، با پارچه ای مرطوب تمیز نخواهد شد.)

4- اگر از جنس روکش صندلی خود مطلع هستید و یا از روکشی خاص استفاده می کنید حتما پاک کننده ای متناسب با روکش صندلی تهیه کنید.

اگر صندلی ماشین دارای روکش است، حتما آنرا جدا کرده و به طور جداگانه بشویید و دوباره سطح زیرین روکش را با دقت جارو بکشید و گرد و غبار را از بین ببرید.

اما اگر هیچ روکشی ندارید طبق مراحل قبل ادامه دهید.

برای پاک کردن صندلی ها، با استفاده از کف حاصل از موادپاک کننده سطح مورد نظر را شستشو دهید و مراقبت باشید به هیچ وجه در حین شستشو، صندلی ها خیس نشود، بنابراین به هیچ وجه با استفاده از آب و مواد پاک کننده صندلی ها را نشویید و بهتر است تنها با کف حاصل از مواد پاک کننده صندلی ها را تمیز کنید.

4- به طور کلی با هر پاک کننده ای که تا اینجای کار انتخاب کردید صندلی ها را تمیز کنید. پارچه ای تهیه کرده و به ماده پاک کننده آغشته کنید و ابتدا لکه های موجود روی سطح صندلی را پاک کنید و سپس به شستشوی کلی آن بپردازید.

5- در صورت مشاهده هر گونه آلودگی مراحل بالا را تکرار کرده و یا در صورت لزوم ماده پاک کننده ی بیشتری استفاده کنید.

6- در آخر خشکشویی صندلی ها را انجام دهید.

نحوه شستشوی صندلی ها توسط قالیشویی

اما قالیشویی ها و مراکز خدماتی منزل، چگونه صندلی ها را تمیز می کنند؟

قالیشویی ها اغلب با استفاده از بخارشوی صندلی ها را تمیز می کنند، ابتدا تیم متخصص قالیشویی، صندلی ها را بررسی می کند و در صورت وجود لکه و یا آلودگی خاص منشا آلودگی شناسایی شده و آلودگی مورد نظر ازبین برده خواهد شد و سپس خشکشویی صندلی ها انجام می شود.

ممکن است به علت وجود یک آلودگی خاص، فضای ماشین یا صندلی ها بوی نامطبوعی گرفته باشد، بدین صورت پس از برطرف کردن آلودگی ها باید بوی نامناسب حذف شود.

اغلب زمانی که خشکشویی مبلمان به کلی انجام شد، بوی نامناسب از بین می رود، در صورتی که همچنان بوی نامطبوع وجود داشت، می توان با قرار دادن گل محمدی، جوش شیرین روی صندلی ها در مدتی مناسب، بوی بسیار خوشی را ایجاد کرد.

 

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

قالیشویی و شستشوی فرش ادیب
قالیشویی تمام اتوماتیک و فوق پیشرفته ادیب با بیش از 60 سال سابقه ارائه خدمات قالیشویی ، شستشوی فرش ، خشکشویی مبلمان، ترمیم و رفو فرش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *