افزایش قیمت فرش ماشینی

به نقل قالیشویی ادیب از بازدید، رئیس اتحادیه فروشندگان فرش ماشینی و موکت از افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی قیمت فرش ماشینی از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: قیمت محصولات فرش ماشینی در یک سال اخیر رشد قابل توجهی داشته و این در حالی است که بازار اشباع بوده و در رکود قرار دارد.
محمدهادی کمالیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازار در زمینهٔ تامین مواد اولیه تولید فرش ماشینی و موکت با مشکلاتی همراه است که از این مشکلات می توان به فرآیند ثبت سفارش در سامانه نیما، ترخیص کالا از گمرکات و فرآیند واردات و تامین ارز در قبال صادرات و بازگشت ارز صادراتی، اشاره کرد. رئیس اتحادیه فروشندگان فرش ماشینی و موکت با تاکید بر این که مشکلات واردات و صادرات غیرقابل حل نیست، گفت: بازار فرش ماشینی همچون گذشته اشباع است اما نکته قابل توجه آن است که در شرایط اشباع بازار، قیمت محصولات روند صعودی به خود گرفته اند.
دلیل پرفروش بودن فرش ۱۰۰۰ شانه چیست
دلیل پرفروش بودن فرش ۱۰۰۰ شانه چیست
وی ادامه داد: متاسفانه در بازار فرش ماشینی و موکت مرجعی به عنوان قیمت گذار معرفی نشده و شرایط قیمت گذاری کاملا آزاد و بر پایه میزان عرضه و تقاضا و قیمت تمام شده است که این موضوع نوسان قیمت را در بازار به همراه داشته و عاملی شده تا مشتریان دچار سردرگمی شوند. رئیس اتحادیه فروشندگان فرش ماشینی و موکت با تاکید بر این که کاهش قدرت خرید مشتریان بر رکود بازار بی تاثیر نبوده است، یادآور شد: در پی رکود بازار، افزایش هزینه های جاری واحدهای صنفی، رشد فروشگاه های زنجیره ای عرضه فرش و عدم سنخیت مالیات و درآمد؛ برخی از واحدهای صنفی کسب وکار خود را تعطیل کرده اند. کمالیان با بیان این که شرایط بازار موکت بهتر از فرش ماشینی است و محصولات تولیدی به کشورهای آسیای میانه صادر می شود، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری قیمت فرش ماشینی ۲۰ تا ۲۵ درصد رشد و موکت ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش داشته است.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *