بهترین قالیشویی از دید مشتریان

فکر میکنید بهترین قالیشویی تهران یا ایران از منظر افراد و مشتریان کدام قالیشویی است؟

چه زمانی مشتری سازمان و ارگانی را بهترین مینامد ؟ در کل چه وقتی قالی شویی بهترین میشود؟

وقتی که موسسه ای تمام فعالیتهای خود را به نحو احسن انجام می دهد طبیعتا مشتریان از آن رضایت دارند. (زمانی که مشتی به سازمان مراجعه میکند.)

اما دربعضی موارد تمام فعالیتها انجام میشود اما فاقد کیفیت است و بدین صورت، نارضایتی پس از انجام کار به وجود می آید. (مشتری به سازمان مراجعه میکند و در پایان انجام کار ناراضی است.)

توضیحات که بیان شد در مورد تمام سازمانها و مراکز صدق می کند اما چگونه مشتریان از قالیشویی راضی هستند؟

Best-carpet-cleaner-قالیشویی

قالیشویی ها جز مراکزی هستند که کیفیت انجام کار موازی با کمیت پیش می رود و هر دو باید با دقت انجام گیرد.

قالیشویی و شستشوی فرش شامل مراحلی از پیش تعیین شده است که تمام آنها باید اجرا شود و همینطور همه ی آنها با کیفیت و دقت انجام گیرد.

قالی-شویی-بهترین

برای مثال از مرحله ی بازرسی و بازدید فرش تا شستشو،خشکشویی فرش و تحویل باید مرتب و بادقت انجام گیرد و مسلما رضایت مشتری را در پی خواهد داشت.

در بسیاری از قالی شویی ها تمام مراحل با کیفیت و دقت انجام میگیرد اما بدون زمانبندی مناسب، و بدین صورت فرش به موقع و درشرایط مناسب تحویل مشتری نمی شود و در نتیجه تمام کارهای قبلی نیز زیر سوال می رود.

بهترین-قالیشویی-تهران

بنابراین در قالیشویی: ترتیب،کیفیت،تخصص و زمان بسیار مهم است و در صورت فقدان در هر کدام از این موارد به طور کلی نتیجه متفاوت دریافت خواهد شد.

قالی شویی که کار خود را ضمانت میکند و از نحوه ارائه خدمات سوال می کند و از همه مهتر زمانی که با مشتری برای قالیشویی و تحویل فرش طی کرده است را در نظر دارد را میتوان به جرئت جز بهترین قالیشویی از دید مشتری خواند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *