بهترین قالیشویی کدام است؟

ابتدا به این سوال پاسخ دهیم: ویژگی های یک قالیشویی خوب چیست؟چه زمانی یک قالی شویی مورد تایید مشتریان قرار می گیرد؟ تا بتوانیم بهترین قالیشویی تهران را بیابیم. واژه بهترین جزء کلماتی است افراد بسیار از آن استفاده می کنند و زمانی که به دنبال سطح عالی چیزی هستند واژه بهترین را به کار می برند.

پاسخ به این سوال که واقعا بهترین قالیشویی کدام است؟ مشکل است و به راحتی نمی توان به این سوال پاسخ درستی داد زیرا انتخاب یک قالیشویی خوب نیاز به بررسی فاکتورهایی دارد، عالاوه بر آن باید ببنیم یک قالیشویی از نظر مردم بهترین است یا از نظر متخصصین و قالیشویی های دیگر.

بهترین قالیشویی از نظر مردم طبق آمار

افراد برای یافتن بهترین قالیشویی درمنطقه خود و یا یک قالیشویی خوب، از اطرافیان سوال می کنند، با فروشگاهی که فرش را تهیه کرده اند مشورت می کنند، در اینترنت جستجو می کنند، در انجمن های گفتگو ببرای مثال به دنبال بهترین قالیشویی در نی نی سایت و دیگر سایت ها هستند و… اما راه هایی وجود دارد که بتوان به صورت دقیق متوجه خوب بودن یک قالیشویی شد.

نکته : هرساله بهترین قالیشویی از نظر مصرف کنندگان تعیین می شود و این مورد می تواند یکی از موارد مهم در انتخاب یک قالیشویی باسابقه در سال های متمادی است.

بنابراین در ادامه مطلب فاکتورهای مهمی را توضیح خواهیم داد….


مطالب مفید: شستشوی لکه زعفران از فرش یا پارچه شستشوی موکت چسبیده به زمین

فاکتورهای مهم برای انتخاب بهترین قالیشویی از نظر مردم:

1- کار نیک کردن از پر کردن است : سابقه و اعتبار قالی شویی (شاید بسیاری از افراد از این نکته غافل باشند که تجربه و زمان تاسیس قالیشویی بسیار مهم است، زیرا قالیشویی ها طبق تجربه اطلاعات و تکنیک هایی را کسب می کنند که شاید هر قالیشویی از این ترفند ها آگاه نباشد.

2- هر کسی را بهر کاری ساختن : تیم و کارمندان قالیشویی باید افراد مجرب و کاربلد باشند ، برعکس اینکه خیلی از افراد فکرمی کنند هر فردی بدون مهارت و قابلیتی، می تواند شستشو فرش را انجام دهد، اشتباه است. زیرا فردی که آگاهی از جنس و نوع فرش و طریقه اصولی شستشو فرش یا شستشو مبل ندارد چگونه باید انتظار داشته باشیم به فرش یا مبل ما آسیبی وارد نگردد.

3- آیا قالیشویی مجاز است! اینکه قالیشویی مجاز باشد و عضو اتحادیه قالیشویان باشد غیر قابل انکار است، اهمیت مجاز بودن قالیشویی در آن است که اگر مشکل،خسارت و اشتباهی رخ دهد، مرکزی پاسخگوی مشتریان است و می توان با اطمینان خاطر حتی فرش های بسیار گران بها و حتی قدیمی را به قالیشویی مجاز سپرد.

4– پاسخگویی قالیشویی در قبال خدمات خود! اگر قالیشویی مجاز بوده و تحت نظر سازمان خود باشد مسلما قالیشویی خود را موظف به انجام کلیه خدمات به نحو احسن و همینطور موظف به پاسخگویی میدانتد زیرا در غیر این صورت سازمان مربوطه باید پاسخگو باشد، در هر صورت اینکه یک قالیشویی پاسخگو است یا خیر را می توان از مشتریان ثابت و با سابقه قالیشویی سوال کرد!

adib-carpet-cleaning-min

5- ارائه ضمانت قبل از انجام کار! اگر قالیشویی و یا هر صنف دیگری به کار خود اطمینان داشته باشد منطقی است کار خود را ضمانت کند و همینطور اینکه قالیشویی قبل از تحویل فرش، ضمانت کتبی به مشتری ارائه کند نشان از اطمینان قالیشویی و مهارت در کار خود است.

6- دقیق بودن قالیشویی! ارائه تاریخ قالیشویی و شرح خدمات به مشتریان خود.اگر تا به حال سابقه شستشوی فرش و دادن فرش به قالیشویی را داشته باشید، حتما با این مسئله رو به رو خواهید شد که قالیشویی چه زمانی فرش را میبرد و چه زمانی فرش را تحویل می دهد، بنابراین قالیشویی ادیب در همان زمان گرفتن فرش، زمان دقیق تحویل فرش را به مشتری اطلاع می دهد و شماره پیگیری به مشتری تحویل خواهد داد.

7- عضویت در فضای مجازی و داشتن سایت و راه های ارتباطی جهت سهولت در انتخاب قالیشویی و بررسی آن و همینطور ثبت سفارش به صورت آنلاین.(قالیشویی آنلاین) از عوامل مهم و احترام به مشتری می باشد.به راحتی مشتریان عزیز می توانند قالیشویی را در منزل و تنها با چند کلیک بررسی کرده  وسفارشات آنلاین خود را در کمتر از یک دقیقه ثبت کنند.

بازمی گردیم به پاسخ سوال اول، قالیشویی خوب و بهترین می شود که حداقل موارد نام برده را داشته باشد تا بتواند رضایت مشتریان خود را کسب نماید، از این پس دیگر مسئولیت با مشتری است که قبل از تحویل فرش خود به قالی شویی، تمامی این فاکتورها را به دقت بررسی کند.


مطالب مفید: پرسش و پاسخ قالیشویی تخفیف ویژه قالیشویی

فاکتورهای انتخاب بهترین قالیشویی به صورت حرفه ای و تخصصی

موسساتی که بر قالیشویی ها نظارت دارند،دیگر قالیشویی ها، متخصصین فرش وتمام گروه هایی که دید تخصصی به فرش و خدمات شستشوی آن دارند، علاوه بر فاکتورهای گفته شده به عوامل دیگری از جمله :

  • تجهیزات مدرن و پیشرفته کارخانه قالیشویی
  • میزان تجربه و تخصص افراد مشغول در قالیشویی
  • بررسی آماری میزان رضایت افراد از قالیشویی
  • میزان مشتری های باسابقه قالیشویی
  • کیفیت ارائه خدمات قالیشویی
  • کیفیت ارائه خدمات دیجیتالی و مجازی قالیشویی
  • نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات قالی شویی
  • بررسی آماری میزان شکایات و خرابی های به وجود آمده توسط قالیشویی
  • فروشگاه های فرشی که قالیشویی را تایید می کنند.
  • سابقه حرفه ای یک قالیشویی
  • تخصص مدیران و افراد تعیین کننده در قالیشویی
  • قالیشویی که خدمات ارائه شده خود را به صورت کتبی ضمانت می کند، نشانه ی اطمینان از کار خود است.
  • تخصص قالیشویی در شناسایی فرش، رنگ به کار رفته در آن، بافت و …

حالا خود پاسخ این سوال را می توانید بدهید، بهترین قالیشویی واقعا کدام است؟

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

بهترین قالیشویی تهران کدام است؟
بهترین قالیشویی تهران کدام است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *