ترقند از بین بردن بوی نامناسب از فرش

یک پاک کننده ی خانگی حیرت آور وجود دارد که  بسیار خوب میتواند بوی نامناسب را از فرش یا سطوح دارای الیاف از بین ببرد بنابراین قبل از شروع قالیشویی ابتدا لکه ها و بوی نامناسب را ا ز بین ببرید.

راه حل مناسب بای حذف لکه از فرش

یک گزینه عالی برای حذف لکه های سخت سرکه سفید است! مقدار مناسب سرکه سفید را با آب ترکیب کنید.( هر دو را به اندازه یکسان با هم مخلوط کنید.) سپس این ترکیب را در اسپری بریزید و باتوجه به اندازه و محدوده ی لکه روی فرش اسپری کنید.( بیش از اندازه فرش را مرطوب نکنید.) شستن-فرش

نوشابه گازدار یک جایگزین عالی برای پاک کننده های شیمیایی

قسمتی از فرش که بوی نامناسبی گرفته است حتما از یک لکه یا ماده ی آلوده ای نشات میگیرد ، بنابراین ابتدا باید بوی آلودگی را ازبین ببریم و سپس به دنبال از بین بردن بوی نامناسب نباشیم. با استفاده از راه ارائه شده در مرحله قبل و یا هر پاک کننده ی دیگر پس از اینکه لکه و منشا آلودگی از بین رفت مراحل زیر را برای از بین بردن بوی نامناسب انجام دهید: ازبین-بردن-لکه-نامناسب-از-فرش نوشابه گازدار را به مقدار بسیار اندک که سطح مورد نظر خیس نشود، اسپری کنید. اجازه دهید یک یا دوساعت نوشابه گازدار روی لکه باشد تا اثر خود را بگذارد.

برای پاکسازی فرش سیب زمینی رنده شده را امتحان کنید!

ازبین-بردن-بو-نامناسب برای ادامه کار و همچنین از بین بردن بوی نامناسب زیاد و حاصل از لکه های بسیار قدیمی سیب زمینی را امتحان کنید. ( برای این کار از سیب زمینی زرد و سفید استفاده کنید.) به اندازه چند ساعت و میزان متناسب با لکه  سیب زمینی رنده شده را روی آن قرار دهید. و سپس تمام مواد پاک کننده را از روی لکه بردارید  و قسمت مورد نظر را با آب و مواد پاکننده بشویید و سپس خشک کنید.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *