نحوه شستشوی موکت از لکه حاصل از نوشیدنی ها

قبل از آنکه مراحل شستشوی فرش از لکه انواع نوشیدنی هارا بیان کنیم بهتراست از ایجاد این لکه ها جلوگیری کنیم و یا نگذاریم لکه نشر پیدا کند.تا نیاز به از بین بردن لکه یا قالیشویی نباشد.
اما به هرترتیب ممکن است این لکه ها حتی بر اساس اتفاق ایجاد شوند.راه حل هایی برای از بین بردن لکه هایی مثل نوشابه یا آبمیوه ها و.. وجود دارد که در ادامه به ترتیب با هم انجام خواهیم داد. طبق آنچه گفته شد اول نباید بگذاریم لکه ایجاد شود و دوم آنکه به محض ایجاد لکه اقدام به پاک کردن آن کنیم. بلافاصله نوشابه گازدار را با یک پارچه تمیز و سفید که اندکی مرطوب است پاک کنید.پارچه را روی سطح لکه فشار ندهید تا اثرات لکه به داخل فرش نفوذ نکند. شستشوی-لکه-نوشابه-قالیشویی-ادیب
دو نکات وجود دارد که در ادامه مراحل شستشو تاثیر مستقیم دارد: 1- از جنس و نوع فرش یا موکت آگاه باشیم. 2- پاک کننده های متناسب با فرشمان را بدانیم.
مقداری آب گرم تهیه کرده و در آن اندکی سرکه سفید اسپری کنید.و سپس پارچه سفید را به محلول آغشته کرده و روی سطح لکه بکشید. پاک-کردن-لکه-آبمیوه-نوشابه-قالیشویی-ادیب در مرحله بعد قرار است تمام آثار لکه نوشابه را از بین ببریم. یک قاشق چایخوری مایع ظرف شویی را در آب آشامیدنی بریزید و کاملا هم بزنید و سپس با استفاده از این ترکیب سطح لکه را شستشو دهید و لکه را پاک کنید. اگر از تاثیر استفاده از این مواد پاک کننده با فرش خود اطلاعی ندارید حتما ابتدا این مواد پاک کننده را که در مقاله یاد شد در گوشه ای خارج از دید امتحان کنید. قالیشویی-لکه-های-انواع-نوشیدنی در ادامه دوباره ناحیه آلوده را با محلول آب و سرکه سفید دوباره شستشو دهید و اجازه دهید این محلول روی فرش خشک شود تا نتیجه کار خود را مشاهده کنید. و بعد سطح لکه را با ماده ی پاک کننده ای متناسب با فرش شستشو دهید و پس از اتمام کار سطح فرش را کاملا خشک کنید.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *