شستشوی مبل در منزل با اصول حرفه ای

اگر قصد دارید مبل خود را شستشو دهید و تمیز کنید دو راه در پیش رو دارید . با قالیشویی تماس بگیرید و سفارش خشکشویی مبلمان و یا شستشو مبل دهید و راه دیگر اینه خود در منزل مبل را شستشو دهید اما چگونه؟
نکاتی جهت شستشوی مبل وجود دارد که اگر این امور را در حین شستشو و خشکشویی مبلمان انجام ندهید مطمئنا نتیجه مطلوب را درایفت نخواهید کرد.   1- جنس پارچه مبل را بررسی کنید و تحقیق کنید چه نوع شستشو و مواد پاک کننده ای برای شستشو پارچه بهتر است. 2- توجه کنید پارچه بل به چه مواد حساس است و واکنش منفی نشان میدهد. 3- برخی از مبل ها برچسبی به پارچه مبل متصل است و نحوه شستشو صحیح را نوشته است. 4- پس از بررسی کامل نوع و جنس مبل به شستشو مبل میپردازیم: در حین شستشو مبل پارچه و یا اسفنج را به دخل مبل فشار ندهید و سعی کنید سطح مبل را شستشو دهید زیرا ممکن است مواد به کار برده شده در مبل خراب و یا فاسد شوند.   5- هر قسمت کوچک مبل را شستشو دادید به سرعت آن قسمت را خشک کرده و سپس سراغ قسمت بعد بروید.

شستشو لکه ها ی روی مبل

ابتدا لکه را  آبکشی کنید یعنی لکه را با آب معمولی شستشو دهید و زیاد حین شستشو به لکه فشار وارد نکنید ممکن است باعث تثبیت لکه گردد. جهت شستشو لکه های رنگی مانند آب زرشک و آلبالو و…، یک قاشق غذاخوری سرکه سفید  با ۲/۳ الکل سفید و ۱/۳ آب سرد را با هم ترکیب کرده و مبل را شستشو دهید.(بهتر است این ترکیب را در اسپری بریزید تا به صورت اندک روی مبل بریزید.) شستشو مبل از انواع لکه دیگر …  

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

شستشوی مبل در منزل با اصول حرفه ای
شستشوی مبل در منزل با اصول حرفه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *