شیروان قطب فرش دستبافت

شیروان- فرماندار شیروان گفت: این شهرستان به قطب فرش دستبافت خراسان شمالی تبدیل می شود.

به نقل قالیشویی ادیب ازگزارش خبرنگار مهر، امین رضا مرآتی صبح شنبه در شورای اداری شهرستان شیروان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: به منظور سرمایه گذاری شرکت فرش ایران در شیروان تفاهم نامه ای منعقد شده که این امر مهم این شهرستان را به قطب فرش دستباف خراسان شمالی و منطقه تبدیل خواهد کرد.

مرآتی افزود: با توجه به تاکیدات وزیر کشور برنامه های ویژه ای برای حوزه اشتغال شهرستان طراحی شده که برخی از آنها در حال اجرا و برخی نیز در مرحله پیگیری است.

وی احداث دهکده توریستی بیگان در شیروان را یکی از مهمترین برنامه های این شهرستان اعلام کرد و افزود: احداث این دهکده در توسعه اقتصادی شهرستان بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار شیروان همچنین به سایت موزه ارگ باستانی شیروان با هفت هزار سال قدمت اشاره کرد و گفت: اگر برج و باروی ارگ‌را اصلاح کنیم زمینه جذب گردشگر به شیروان فراهم می شود.

 

وی احداث گلخانه ۱۰۰ هکتاری، احداث ۵۰ هکتار گلخانه با سرمایه گذاری شخصی، احداث مجتمع گاو شیری یک هزار راسی، تکمیل مجتمع دامپروی، طرح ۷۰۰ هکتاری کشت گیاهان علوفه ای مقاوم به خشکسالی، احداث مجتمع ۱۵ هکتاری کشت گیاهان دارویی، طرح توانمند سازی اقتصاد عشایر و دامداران، تکمیل فاز بخار نیروگاه سیکل ترکیبی، احیای بازارچه سنتی کوچه خانلق را از جمله طرح های شیروان اعلام کرد.

فرماندار شیروان ادامه داد: همچنین معماری شهری شیروان، طرح انتقال آب سرانی به روستاها، احداث جاده اوغاز به باجگیران، تکمیل و بهسازی مسیل رودخانه چایلق و اترک و افتتاح اردوگاه ماده ۱۶ را از دیگر طرح های اجرا شده یا در حال اجرا شهرستان برشمرد.

مرآتی اعلام کرد: طرح احداث مجتمع گردشگری و تفریحی منطقه گلیل آماده اجرا است.

منبع : مهر

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

QR مقاله شیروان قطب فرش دستبافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *