«فرش‌ و مان» در بیست و پنجمین نمایشگاه فرش دستباف

به نقل قالیشویی ادیب پیمان عبدلی مدیر «فرش و مان» گفت: سه سال است که به پیشنهاد مرکز ملی فرش، رویدادی که دربرگیرنده فرش در فضاهای داخلی همراه با مبلمان باشد را در نمایشگاه برگزار می‌کنیم. در این رویداد که با عنوان همنشینی مبلمان و فرش برگزار می‌شود، قصد داریم با معرفی نمونه‌هایی از نحوه چیدمان درست فرش و مبلمان، این پیام را به مخاطبان ارایه کنیم که می‌توان فضای ایده‌آل و مدرنی را با استفاده از فرش ایرانی فراهم کرد.

وی با بیان این که هدف ما خرید گران قیمت نیست گفت: هدف ما این است که الگوهایی را برای استفاده همه اقشار جامعه معرفی کنیم و بگوییم با یک انتخاب هوشمندانه می‌توان از زیبایی فرش ایرانی با هر قیمتی، به بهترین شکل بهره برد.

عبدلی ادامه داد: در غرفه‌های مختلف نمایشگاه مردم انواع فرش را می‌بینند اما در غرفه  فرش و مان در سالن 27، نحوه چیدمان فرش معرفی شده و به مخاطبان توضیح می‌دهیم که از فرش ایرانی می‌توان در انواع فضاهای کلاسیک، مدرن، روستایی، شهری و… استفاده کرد.

وی با تاکید بر این که یکی از ویژگی‌های فرش ایرانی قابلیت ایجاد هارمونی در همه فضاهاست گفت: ما به دنبال این هستیم که مردم بپذیرند فضای زندگی و کار خود را طراحی کنند. حال این طراحی می‌تواند توسط خود شخص و به کمک آموزش رسانه‌های تخصصی صنعت دکوراسیون و فرش صورت بگیرد و یا از مشاور و طراح کمک بگیرند.

کیانا رستمی معمار و طراح فرش و مان نیز گفت: اصالت و زیبایی فرش ایرانی شایسته تقدیر و ستایش است و ما می‌توانیم با طراحی درست فضایی که فرش در آن قرار دارد، ارزش‌های فرش ایرانی را حفظ کنیم.

وی افزود: رنگ‌های بسیار پخته‌ای در فرش ایرانی وجود دارد و می‌توان از این رنگ‌ها به عنوان المان در طراحی دکوراسیون بهره برد.

رستمی گفت: فرش‌های ایرانی آن قدر زیبا و ارزشمند هستند که حتی می‌توان یک فرش 6 متری را به مانند یک تابلو بر دیوار نصب کرد و این فرش بینندگان را محسور خود خواهد کرد.

وی قدرت تطبیق‌پذیری با فضا را از ویژگی‌های مهم فرش ایرانی بر شمرد و گفت: با یک طراحی مناسب می‌توان در عین حفظ اصالت، مدرنیته را نیز در کار لحاظ کرده و نظر نسل جوان را به استفاده بیشتر از فرش جلب کنیم.

منبع:incc.ir

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *