تخفیفات قالیشویی آنلاین

امروزه همه چیز به سمت سرعت پیش میرود، قالیشویی هم از این قاعده مستثنا نیست. اما قالی شویی چگونه در این دنیای انفجار اطلاعات دوام بیاورد؟ قالیشویی آنلاین اولین قدم در عصر سرعت و اطلاعات است.

درباره قالیشویی آنلاین چه میدانید؟

در مقالات گذشته درباره ی قالیشویی آنلاین به اختصارگفته شده است. اما به کرات مشتریان قالیشویی میگویند وقتی برای شستشوی فرش یا شستشوی مبل و … با قالیشویی مورد نظر تماس میگیرند، احساس اطمینان بیشتری داشته و مشورت هم می کنند.   قالی شویی آنلاین این حس اطمینان را بیشتر می کند که کم نمی کند. فرهنگ استفاده از فضای مجازی هم برای مشتری بهتر است و هم برای فروشنده. به همین دلیل است که اکثر صنف ها تاکید براستفاده از امکانات آنلاین دارند .علت چیست؟
  • درخواست مشتری کتبی و واضح و با تصمیم قبلی ارسال می شود.
  • صرف جویی در وقت مشتری و فروشنده میشود.
  • از نیروی انسانی کمتری استفاده میشود.
فرض کنید فردی درخواست آنلاین شستشوی فرش یا خشکشویی مبلمان دارد: ابتدا در اینترنت قالیشویی مورد نظر را پیدا میکند و سپس وارد سایت قالیشویی ادیب شده. در این مرحله معمولا افراد تعرفه قالی شویی و خدمات و سابقه قالیشویی و… را مطالعه می کنند. سپس با فکر، تصمیم به سفارش شستشوی فرش یا خشکشویی مبلمان میگیرد.فرم سفارش را کامل پرکرده و توضیحاتی هم اگر بخواهد مینویسد و همینطور زمان جمع آوری و تحویل هم مشخص می گردد.   سپس از قالیشویی با وی تماس گرفته و سفارش چک می شود. (در این صورت هم مشتری با اطمینان و تصمیم قبلی و واضح سفارش می دهد و قالیشویی هم درخواست مشتری را واضح دریافت می کند.) از زمان جستجو قالی شویی تا ارسال سفارش 5 دقیقه هم زمان نمیبرد. بنابراین علاوه بر ایجاد حس اطمینان بیشتر زمان کمتر و با دقت و سرعت بیشتری کار انجام شده است. در ضمن قالیشویی ادیب برای مشتریانی که سفارش خود را به صورت آنلاین انجام دهند 20%تخفیف در نظر گرفته است.  

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

تخفیفات قالیشویی آنلاین
تخفیفات قالیشویی آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *