نحوه تمیز کردن چرم مصنوعی

چرم در بسیاری از کالاهای مورد استفاده انسان به کار می رود مانند : مبل چرم ، کیف دستی چرم ،کفش و… برای شستشو و پاک کردن لکه های عمومی ایجاد شده روی چرم می توانیم از صابون استفاده کنیم. ( لکه هایی که به واسطه مواد چرب ایجاد شده باشند.) اما برای پاک کردن لکه های رنگی از روی چرم بهتر است از الکل استفاده کنیم.اما برای شستشوی سطح چرن نیاز است اطلاعاتی کسب کنیم تا طبق اصول و قواعد استاندارد چرم را بشوییم، ادامه مطلب را با قالیشویی همراه باشید.
شستشوی-چرم-قالیشویی

نکات مهم :

  • دستورالعمل و کاتالوگ مربوط به چرم را قبل از هرگونه شستشو با دقت مطالعه کنید.
  • دمای آب در شستشوی جنس چرم بسیار حائز اهمیت است و باید به آن دقت کنیم.
  • از مواد پاک کننده حتی نوع خانگی و غیر شیمیایی آنها به اندازه کافی استفاده کنید.
  • از خیس کردن بیش از اندازه چرم بپرهیزید.

نحوه پاک کردن لکه های چرب و غذا از روی چرم

  • پارچه ای سفید ، بدون طرح و بسیار نرم تهیه کنید. بهتر است رنگ پارچه روشن باشد تا لکه ها در حین شستشو در آن قابل مشاهده باشد.
  • سپس مقداری صابون ( به اندازه متناسب با میزان لکه) به پارچه مورد نظر آغشته کنید .( به هیچ وجه صابون را مستقیما روی چرم نزنید به طور کلی هیچ ماده پاک کننده را را مستقیما روی پارچه مبل نزنید.)
  • سپس به آرامی بدون اینکه وزن و فشاری به مبل وارد شود پارچه آغشته به صابون را روی لکه ها مالش دهید.
  تمیز-کردن-چرم-قالیشویی نشاسته ذرت را روی لکه قراردهید.( با استفاده از نشاسته ذرت لکه را به طور کامل بپوشانید.) نشاسته ذرت را با انگشت روی سطح بمالید ، با استفاده از این کار باعث می شود مواد پاک کننده راحت تر در لکه نفوذ کنند. تمیز-کردن-چرم-با-نشاسته پس از چند دقیقه ای سطح مورد نظر را تمیز کنید. ( در این مرحله لکه های روغنی کاملا از بین خواهند رفت.) با توجه به جنس چرم و مبل ، میتوان برای حذف کامل لکه از نفت استفاده کرد ، بدین صورت که مقدار اندک نفت را به پارچه آغشته کنید و با استفاده از آن لکه را کاملا شستشو دهید و در ادامه لکه را با آب بشویید و در آخر قسمتی که شستشو دادید و مواد پاک کننده را به کار بردید حتما خشک کنید و به حال خود رها نکنید. پارچه ای حجیم و نرم را روی سطوح لکه قرار دهید و به میزان بسیار کم فشار وارد کنید تا آب و مواد پاک کننده که در سطح مبل وارد شده کاملا جذف پارچه شود.  

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

نحوه تمیز کردن چرم مصنوعی
نحوه تمیز کردن چرم مصنوعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *