نحوه خشکشویی فرش

در این مقاله روش هایی جالب برای خشک کردن سریع و مناسب فرش بیان می شود تا پس از قالی شویی از نحوه خشکشویی فرش آگاهی یافته و دچار مشکل نگردید.
در ابتدای مقاله باید بگوییم به خشکشویی فرش دو حالت ممکن است نگاه شود:
  • اول اینکه فرش به هر طریقی خیس و مرطوب شده است و می خواهیم آن را خشک کنیم.
  • حالت دوم این است که فرش قرار است خشکشویی شود. (این مرحله کاملا توضیح داده خواهد شد.)
فرش بر اثر عواملی مانند: شکستن آکواریوم و ریختن مقدار آب زیاد به طور ناگهانی و ریختن باران و نشت لوله های آب و ذوب شدن برف و… میتواند به راحتی خیس شود.

چرا خشک کردن فرش مهم است؟

اگر فرش بر اثر یکی از حالتهای بالا خیس شده باشد و یا اصلا خودتان فرش را شسته باشید، به حال خود رها کنید اتفاقات جبران ناپذیری برایش می افتد از جمله: کپک زدگی و ایجاد لکه های سفید و پوسیدگی و از بین رفتن فرش می گردد. مخصوصا اگر فرش براثر عوامل باران و آب آکواریوم خیس شود حتما باید بعد از این اتفاق ابتدا قالیشویی انجام گیرد و سپس خشک شود.  

بهترین و مناسب ترین روش بای خشک کردن فرش چیست؟

اگر فضای مناسب دارید حتما فرش را در هوای آزاد در کف زمین یا روی دیوار بگذارید و یا میتوان از بخار هم برای خشک کردن فرش استفاده کرد. اگر قسمتی از فرش خیس شده است، حوله ای که دارای ضخامت است را برداشته و روی قسمت خیس بگذارید و فشار دهید تا تمام آب در فرش فرو رفته جذب حوله شود. یکی از روش های جالب برای جذب آب و رطوبت اضافی استفاده از جارو برقی می باشد، قسمت مرطوب را جارو بکشید به همین راحتی! روش بعدی استفاده از سشوآر است، باید سشوآر را در فاصله ی مناسب از فرش بگیرید زیرا فرش خیس است و حرارت دهید ممکن است آسیب ببیند. بنابراین با نگهداشتن سشوآر در فاصله ی مناسب از فرش و چرخش آن فرش را کاملا خشک کنید.  

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *