نحوه شستشوی انواع لکه از روی فرش پشم

در این مطلب به اختصار راه حلهای کارآمد برای شستشوی انواع لکه از روی فرش پشم یا پتو و حتی فرش غیر پشم ارائه خواهد شد. تا خود در منزل بتوانیم تا حدودی لکه ها را برطرف کنیم و نیاز به قالیشویی کلی نباشد.

قبل از انجام هر کاری مطمئن شوید که تمام مواد جامد اضافی را از روی فرش برداشته اید این مورد برای هر نوع لکه ای صدق می کند و ابتدا باید خود ماده ی جامد یا مایعی که روی فرش ریخته را با قاشق یا لبه ی نرم چاقو با دقت طور که لکه بیشتر در فرش نفوذ نکند برداریم.

راه حل تمیز کردن انواع لکه از روی فرش

برای پاک کردن لکه های مواد غذایی از آب گرم استفاده کنیم. (یک قاشق چایخوری مواد پاک کننده ی مخصوص پشم و یک قاشق سرکه سفید را در یک لیتر آب گرم ترکیب کرده و با استفاده از آن لکه را شستشو دهید.)

جهت شستشوی لکه های خشک از ضدعفونی کننده های پودری استفاده نمایید. و برای شستشوی آن یک سوم فنجان سرکه سفید و یک سوم دیگر آب گرم باشد، این دو را به همان اندازه که گفته شد با هم مخلوط کرده و لکه را شستشو دهید.

لکه های موم و چسب را که در حال خشک شدن می باشند کاغذ را روی موم قرار دهید و رمانی که لکه کاملا خشک شود به کاغذ می چسبد.

اما اگر لکه ی چسب یا موم خشک شده بود و پس از گذشت زمان بخواهیم آنرا پاک کنیم.کاغذ را روی لکه بگذارید و سپس اتو را برداشته و روی لکه نگهدارید تا کم کم موم به کاغذ کاملا بچسبد. سپس موم را به راحتی از سطح زیرین جدا کرده  و در ادامه آثار آن را شستشو دهید. (در این قسمت که لکه ی موم خشک شده را پاک کردیم باید از کاغذ نسوز استفاده کنید تا در مواجه با اتو نسوزد.)

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *