نحوه شستن لکه مایع از مبل یا فرش

فرش ممکن است دچار لکه ای نشات گرفته از مایعی باشد ، در این صورت پاکسازی، قالیشویی و شستشو سخت تر خواهد بود.
در حال نوشیدن آبمیوه ، چای و … هستیم ناگهان مقداری از آن روی فرش یا مبل میریزد.( نوشیدنی ها به خاطر خاصیت مایعی که دارند پس از اینکه روی سطح ریخته میشوند به سرعت به بافتهای داخلی نفوذ کرده و پاک کردن آنها به مراتب سخت تر خواهد شد.)

نکات مهم برای شستشوی لکه مایع!

  • زمان در پاک کردن اینگونه لکه ها حرف اول را میزند و بسیار مهم است . به صورتی که میتواند لکه ای که به راحتی پاک میشود را تبدیل به لکه ای سخت و غیر قابل تمیز شدن کند.
  • سرعت انجام کار در شستشوی لکه های مایع بسیار حائز اهمیت است. قبل از اقدام به پاک سازی باید به سرعت سراغ لکه بروید و آنرا پاک کنید و همینطور در حین شستشو نیز باید پاکسازی را به سرعت انجام دهید.
  • لکه های مایع به راحتی میتوانند رنگ سطح مورد نظر را تغیر دهند.
نحوه-شستن-مبل باتوجه به نکاتی که گفته شد طبق مراحل زیر شستشو را انجام دهیم. اگر با لکه ای حاصل از مایعات روبه رو شدید به سرعت سراغ آن بروید و سپس با استفاده از قاشقی مایعات اضافی حاصل از لکه را جمع کنید تا بیشتر به داخل سطح فرو نرود. در ادامه پارچه ای بردارید و روی سطح لکه بگذارید و بردارید ، این کار را چندین مرتبه انجام دهید تا لکه به پارچه کاملا جذب شود. شستن-لکه-از-مبل تا این مرحله مایعات اضافی حاصل از لکه را جمع کرده ایم. در مرحله ی بعدی باید آثار و آلودگی حاصل از لکه را کاملا پاک کنیم که این مورد نیازمند دقت و ترفندهایی است . اگر حلال مخصوص به لکه را میشناسید آنرا تهیه کنید.(  هر لکه ای حلال خاص خود را دارد . مانند لاک و یا چسب که حلالشان الکل و استون است.)

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *