نکات مهم برای انتخاب رنگ فرش

یکی از مهمترین عوامل برای خرید فرش علاوه بر کیفیت مناسب و یافتن بهترین محصول ، رنگ کالای مورد نظر است. فرش از جمله کلاهایی است که رنگ در آن نقش بسزایی دارد.و االبته کیفیت رنگهای به کار برده شده در فرش نیز بسیار مهم است زیرا یکی از رایج ترین مشکلات پس از قالیشویی ترکیب شدن رنگ فرش یا تغیر آن میباشد.

چرا انتخاب رنگ در فرش بسیار مهم است؟

فرش در یکی از مهمترین و اصلی ترین فضای خانه  قرار میگیرد .فرش را در کف خانه پهن میکنیم و یکی از وسیعترین فضاهای مسطح همین کف و زمین است و بیشترین فضای منزل را تشکیل میدهد. اولین موردی که به چشم میخورد رنگ فرش است و همین طور طرح به کار برده شده در آن. کیفیت ، جنس و نوع فرش از جمله مواردی هستند که بعدها مورد توجه صاحب فرش است. زیباترین-فرش-قالیشویی-ادیب

چگونه بهترین و مناسبترین رنگ را انتخاب کنیم؟

طبق اصول روانشناسی رنگ و تحقیقاتی که انجام شده رنگهای یکدست و روشن احساس بهتری را القا میکند اما این موارد برای تمام فضاها ممکن است درست نباشد.

بهترین رنگ فرش راهرو

اگر در فضای باریکی قصد پهن کردن فرش دارید بهتر است از رنگی بسیار روشن و بدون طرح پیچیده استفاده کنید تا فضای کوچک یا باریک ، بزرگتر به نظر برسد و احساس بهتری را نیز منتقل کند.

بهترین رنگ فرش برای پذیرایی

در این فضا کیفیت و طرح فرش بسیار مهم است.بهتر است رنگ فرش تناسب زیادی با رنگهای مبلمان و پرده داشته باشد. ایجاد تم رنگی در کل فضای خانه مخصوصا محل پذیرایی ، هماهنگی خاصی را ایجاد کرده و بسیار زیبا به نظر می آید. با توجه به وسایل خانه میتوان در این فضا فرش هر رنگی باشد اما بهتر است رنگی ملایم و کم رنگ استفاده شود.

بهترین رنگ فرش اتاق خواب

برای اتاق بسیار توصیه شده است که از رنگ های ملایم و آرامش دهنده استفاده کنید .در این فضا همخوانی رنگ پرده و روی تختی در اولویت است و فرش میتواند بسیار سلیقه ای و اما آرامش دهنده انتخاب شود. ادامه مطالب را در مقالات بعدی ما بخوانید…

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *