5 تجربه رایگان برای خرید فرش

اگر قصد خرید فرش دارید و یا  اولین بار است که تصمیم گرفتید قبل از خرید فرش تحقیق کنید حتما این مطلب را بخوانید زیرا در این مقاله چند توصیه مهم از جانب تیم تخصصی ما آورده شده است که کمک شایانی به انتخاب شما میکند.علاوه بر خرید مناسب در آینده برای قالیشویی و شستشوی فرش ها هم دچار مشکل نخواهید شد.

1-تمرکز کنید!

به جای اینکه ابتدا به فرش توجه کنید متمرکز اتاق و فضای آن شوید و در مورد تاثیر فرش روی اتاق تمرکز کنید و سپس به عواملی مانند رنگ و نوع فرش و طرح آن طبق اتاق و چیمان آن تمرکز کنید.

2-تصمیم بگیرید!

در مورد تمام اجزای فرش قبل از اینکه به فروشگاه فرش بروید یا بخواهید خرید اینترنتی فرش انجام دهید اطلاعات کسب کنید.

تصمیم بگیرید، اندازه، رنگ، طرح، نوع و قیمت آن در چه محدوده ای باشد.

3-به طرح خود فکرکنید!

وقتی فرشهای متفاوت را در فروشگاه دیدید آنرا با طرحی که قبلا در ذهن انتخاب کردید هماهنگ کنید و در این مرحله نمونه های برتر و پرفروش را مشاهده کنید و ببینید کدام با طرح شما تطابق دارد.

ممکن است در این مرحله با دیدن چند فرش زیبا تصمیم خود را تغیر دهید مشکلی ندارد اما توجه کنید فرشی که توجه شما را جلب کرده است آیا با فضای اتاق و چیدمان هماهنگ است یا خیر؟

4-بدون پشیمانی خرید کنید!

عده ای از افراد معمولا پس از خرید تازه می گویند ای کاش به فاکتورها بیشتر توجه می کردیم یا فلان فرش بهتر بود برای منزل ما.

با توجه به اینکه از این موارد بعد از خرید فرش زیاد اتفاق میافتد به همین دلیل تمام عوامل را قبل از خرید نگاه کنید تا پشیمان نشوید.

طبق تجربه فاکتوهای اصلی و موثر شامل: (رنگ علاوه بر زیبایی و هماهنگ بودن با منزل شما، کیفیت و جنس مناسب فرش، قیمت فرش و بودجه شما، طرح فرش، مد روز)

رعایت کردن مد روز در خرید فرش کاملا سلیقه ای است و توصیه نمی شود اما عده ای پس از خرید فرش و بردن آن به منزل،کسانی که از فرش آنها بازدید می کنند ممکن است بگویند این مدلها قدیمی است و این افراد به سرعت پشیمان میشوند بنابراین قبل خرید به مد هم توجه کنید که در مواجه با این صحبتها بگویید از فرشهای روز اطلاع داشتم و این تصمیم خودمان است.

5-مشورت بگیرید!

اکثر افراد در حین خرید فرش شروع به مشورت می کنند برای مثال از فروشنده می پرسند این کار غلط است.

قبل از خرید فرش با آگاهی وارد فروشگاه شوید. از تجربه دوستان و آشنایانتان مطلع شوید. در اینترنت جستجو کنید. فرشها را با هم مقایسه کنید. با قالیشویی ها و فروشندگان فرش و متخصصان فرش مشورت کنید.

 

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *