چگونه استفراغ را به سرعت از فرش یا لباس پاک کنیم؟

آیا شما کودک یا حیوان خانگی و همینطور بیمار در منزل دارید؟ اگر پاسخ شما مثبت باشد احتمالا زیاد با استفراغ های ناگهانی روبه رو شده اید .چه خوب است اصول و روش شستشوی لکه استفراغ را بیاموزیم تا در صورت مواجه با این اتفاق ، نگران و آشفته نشویم و بتوانیم به سرعت قالیشویی و شستشوی مبل را انجام دهیم.
قبل از اینکه ناامید شوید خودتان را متقاعد کنید که روشهایی برای پاک کردن اینگونه لکه ها وجود دارد که شاید نمیدانستیم.

چرا لکه استفراغ را باید اصولی بشوییم؟

لکه استفراغ به دلیل اینکه حاصل از مواد غذایی و فعل انفعالات بدن و دیگر مواد است حتما در آن باکتری و مواد آلوده کننده ای است که باید به سرعت شسته شود . لکه استفراغ علاوه بر ظاهر بسیار زننده خود بوی بدی نیز به جای میگذارد که آزار دهنده است. لکه استفراغ را اصولی و با ترفندهایی موثر بشوییم تا لکه و بوی آن برای همیشه پاک شود و در زمان هم صرفه جویی گردد. به محض مشاهده اولین آثار از استفراغ آنرا با ابزاری بردارید . (میتوان وسیله ای مانند چاقو و قاشق که دیگر قرار نیست از آن استفاده کنیم را برای برداشتن لکه بگذاریم.) کمی نشاسته ذرت را مستقیما روی لکه استفراغ بریزید.تمام ناحیه آلوده را با نشاسته ذرت بپوشانید. اجازه دهید نشاسته ذرت به مدت 10 تا15 دقیقه روی لکه بنشیند. سپس با پارچه ای که مرطوب نباشد روی لکه بکشید و  آنرا تمیز کنید.

شستشوی لکه استفراغ

در ادامه برای از بین بردن کامل لکه استفراغ ، یک قاشق غذاخوری سرکه سفید را با یک قاشق غذاخوری مواد شوینده ترکیب کرده و آنرا در دو فنجان آب گرم مخلوط کنید. و سپس اسفنجی برداشته و به این مخلوط آغشته کنید و لکه را کاملا شستشو دهید. در آخر قسمتی که آلوده شده بود را با آب سرد شستشو دهید و خشک کنید.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *