چگونه صندلی ماشین را به سرعت تمیز کنیم

روشهایی برای شستشوی صندلیهای ماشین وجود دارد که در این مقاله به آنها میپردازیم تا خود در منزل بدون نیاز به قالیشویی یا کارواش و به راحتی تمام صندلیها را تمیز کنیم و شستشو را انجام دهیم.

در مرحله ی اول تمام صندلیهارا عاری از هر گونه وسیله اضافی کنید. هر آنچه میتوانید از روی صندلی ها بردارید و آنها را تمیز کنید.

یک برس تهیه کرده و روی صندلیها بکشید تا هرگونه زباله ، آلودگی،گرد وغبار از روی صندلی برداشته شود.سپس تمام سوح صندلیهارا جارو بکشید.

در مرحله دوم یک پارچه تمیز بردارید و محلول پاک کننده را در اسپری ریخته و با استفاده از آن صندلیها را تمیز کنید.

تمیز-کردن-صندلی-ماشین-قالیشویی-ادیب

قسمت مورد نظر را کمی اسپری کنید.(به هیچ وجه خیس نکنید و اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی اسپری کرده و منطقه را اشباع از مواد پاک کننده نکرده باشید.)و سپس با پارچه روی آن بکشید.

شستن-صندلی-خودرو-قالیشویی-ادیب

دوباره روی صنندلی اسپری کرده و اینبار با برس یا مسواک روی سطح مورد نظر بکشید.(برس یا مسواک بسیار نرم باشند.)

اگر ناحیه ای از صندلی دچار لکه ای است به هیچ وجه قسمت مورد نظر را با قسمتهای دیگر تمیز نکنید.بلکه به صورت جدا اقدام به تمیز کردن لکه کنید و در ادامه به شستشوی کلی صندلی بپردازید.

تمیز-کردن-صندلی-ماشین-قالیشویی-ادیب

دو مرحله بالا را تا زمانی که صندلیها برق نیافتاده اند میتوان تکرار کرد به شرطی که به هیچ وجه سطح آنها خیس نشود و این رطوبت به داخل صندلی راه نیابد.(برای اطمینان از عدم رطوبت زیاد در صندلی در هر مرحله صندلیهارا خشک کنید.)

نکات مهم:

شستشوی-صندلی-ماشین-قالیشویی-ادیب

در صورتی که برای شستشوی صندلیهای ماشین در تردید هستید و یا از نوع پارچه و جنس آن اطلاعی ندارید و یا بسیار آلوده هستند و در هر صورت تصمیم دارید آنهارا به متخصصین بسپارید،قالی شویی با دستگاه مخصوص و بخارشوی و شامپو مخصوص صندلیهارا در کسری از زمان تمیز کرده و خشکشویی صندلی ماشین را انجام میدهند.

… واحد تحقیق و توسعه قالیشویی ادیب …

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد .

همراهان گرامی در نظر داشته باشید ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با20%تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج و شهریار صورت میگیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید:

قالیشویی کرج ، قالیشویی شهریار، قالیشویی غرب تهران،قالیشویی شرق تهران،قالیشوی جنوب تهران،قالیشویی شمال تهران

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *