چگونه صندلی چرم را تمیز کنیم

صندلی هایی با روکش چرم یک ظرافت و زیبایی خاصی به هر فضا میبخشند.بنابراین میخواهیم آنها را به بهترین نحو نگهداری کنیم و در صورت لزوم بتوانیم بدون کمک متخصصان و قالیشویی خود آنها را تمیز کرده و شستشو دهیم.

تمیز کردن صندلی چرم به طور منظم

نوع چرم را بررسی کنید.قبل از اینکه برای تمیز کردن مبل چرم اقدامی کنید ابتدا باید بدانیم چه نوع چرمی با چه میزان ظرافت و حساسیت در مبلمان به کار رفته است. میتوان برچسب های تگ شده به مبل را با دقت بررسی کرد و یا از فروشندگان این کالا و همینطور متخصصین و قالی شویی مشورت گرفت.اگر هم هیچ برچسبی پیدا نکردید به نکات هم که در حین خرید به شما یادآور شده اند دقت کنید. شستشوی-صندلی-چرم-در-منزل-قالیشویی-ادیب وقتی در باره ی خصوصیات پرم به کاررفته آگاه میشوید میدانید چه میزان حساس است ، به چه موادی عکس العمل نشان میدهد و یا اصلا با چه موادی باید شستشو شود. به طور کلی اکثر چرم ها دارای پوشش محافظت بوده و آنهارا معمولا با استفاده از صابون و آب ملایم تمیز میکنند. تمیز-کردن-مبل-چرم-قالیشویی-ادیب

شستشوی مبل چرم

در مرحله ی اول صندلی را بادقت و آرامش با یک جاروبرقی جارو بکشید.قسمتهای باریک و دارای شکاف را با لوله ی باریک تر جارو بکشید.(بهتر است اگر مبلمان و یا صندلی با روکش چرم در منزل داریم به طور منظم آنرا چند وقت یک بار جارو بکشیم این کار در تازه نگه داشتن و عدم جذب گرد وغبار به چرم کمک میکند.) شستن-مبل-چرم-قالیشویی-ادیب با پنبه یا پارچه  ای به اندازه ی پنبه لطیف ، روی سطح چرم بکشید. برای شستش و ازبین بردن لکه های روی چرم با توجه به آنچه گفته شد از مواد پاک کننده متناسب با چرم خود استفاده کنید و در صورت عدم آگاهی با مشورت با متخصصین و فروشندگان با استفاده از صابون و آب ولرم لکه هارا پاک کنید. (بهتر است چرم را با آب سرد یا خیلی داغ شستشو ندهیم.)

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *