چگونه لکه آبمیوه را تمیز کنیم

با شلوغی و رفت و آمد و حرکت در زندگی هیچ کس نمی تواند از حوادث روزمره جلوگیری کند، اما راه هایی برایرهایی و حل آن ها وجود دارد، یکی از این مشکلات که اکثر افراد آن را تجربه کرده اند، آلودگی و کثیفی لسا. هر اندازه که مراقبب لباس،فرش های خود باشیم باز هم در شرایطی ممکن است کثیف و تحت آسیب قرار بگیرند. برای مقال تازه عروسی که فرش روشن دارد و به خوبی هم از فرش خود نگهداری می کند، اما ناگهان کودکی در حال نوشیدن آبمیوه مقداری از آن را روی فرش میریزد، در این زمان خانم ها نگران خواهند شد. در حالی که خود در منزل می تاونید به راحتی با ترفندهایی لکه آبمیوه را به راحتی از روی فرش یا لبا س پاک کنید. بنابراین ایجاد آلودگی و لکه طبیعی است و ممکن است بسیار اتفاق بیافتد. به طور کلی می توان تا حدی از به وجود آمدن آلودگی جلوگیری کرد اما اتفاقات ممکن است بیافتند مهم این است که بدانیم چگونه با آنها مقابله کنیم و چگونه قالیشویی یا شستشوی فرش و همینطور شستشوی مبل را  در حد گذران زندگی آگاه باشیم.
در این مقاله روش هایی جالب در عین حال ساده برای پاک کردن لکه ی آبمیوه و شربت بیان می شود. ما باید خودمان اقدام به پاک کردن لکه کنیم تا از قدیمی شدن لکه آبمیوه و نشت آن و آسیب به فرش یا پارچه مبل جلوگیری شود.

لکه ی کدام میوه ها

تمرکز روش های ارائه شده در این مقاله بیشتر روی آبمیوه های سیب، پرتغال و به طور کلی میوه های رنگی است، اما اگر فرش شما با میوه ی دیگری دچار لکه شده است می توانید روش های ارائه شده در مقاله را امتحان کنید. شستشوی-لکه-آبمیوه-از-فرش-پارچه-قالیشویی-ادیب

آماده سازی فرش برای شستشوی لکه ابمیوه

در آغاز باید آب را از فرش خارج کنیم، یک پارچه ی حوله ای روی لکه قرار دهید و اجازه دهید آب اضافی جذب لکه گردد. در ادامه با آب گرم اقدام به شستشوی لکه کنید. باید سعی کنیم آبمیوه فرو رفته در فرش یا پارچه مبل را به نحوی از داخل الیاف بیرون بکشیم.

نحوه پاک کردن رنگ لکه از فرش

شستشوی-لکه-آبمیوه-از-فرش-پارچه-قالیشویی-ادیب
  • یک چهارم قاشق چایخوری شامپو فرش را با یک لیتر آب گرم محل لکه را کاملا شستشو دهید.
  • محلول پاک کننده را مستقیما روی لکه بریزید و پارچه را روی محدوده آلوده بمالید و در ادامه سطح لکه را با آب گرم بشویید.
  • در مرحله بعد باید سطح لکه را کاملا خشک کنید تا نتیجه کار خود را ببینید و در صورتی که هنوز لکه قابل مشاهده بود مراحل را تکرار کنید.
  • در نهایت سطح شستشو داده شده را بار دیگر با اب معمولی و ماده پاک کننده ی ملایم تمیز کنید.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *