چگونه لکه قهوه را پاک کنیم؟

در ادامه مقاله قبل که نحوه شستشوی لکه قهوه بیان شده است، در این مطلب به روش سوم  پاک کردن لکه قهوه خواهیم پرداخت. پس از مطالعه این مقاله قالیشویی و شستشوی فرش از لکه قهوه برایمان آسان می شود.
  فیلم نحوه پاک کردن لکه قهوه یا چای از فرش یا لباس  
پس از انجام دو روش قبل نوبت به امتحان روش سوم است: دستمال کاغذی بردارید و با محلولهای پاک کننده آنرا مرطوب کرده و روی لکه بگذارید .اجازه دهید مدتی روی لکه بماند تا محلول جذب لکه گردد. تا زمانی دستمال کاغذی را روی لکه بگذارید که محلول نشت نکند و بیش از حد خیس نگردد. شستشوی-چرم-قالیشویی نکات مهم:

اگر لکه ی قدیمی بود چگونه شستشو را انجام دهیم؟

اگر در حال شستشوی یک لکه کهنه و قدیمی هستید در ابتدا لکه را خوب مرطوب کنید تا جایی که لکه کاملا تازه و آماده شستشو گردد سپس به ادامه قالیشویی بپردازید.

با نمک از نشت لکه جلوگیری کنید

زمانی که لکه ای ایجاد می گردد مخصوصا لکه هایی که توسط مایعات ایجاد می شوند، معمولا به سرعت پخش می شوند، مقداری نمک اطراف لکه ریخته سریعا قهوه را جذب کرده و از نشت آن جلوگیری می شود.

لکه را با آبلیمو نابود کنید

یکی از بهترین و موثرترین راه های خانگی برای از بین بردن موثر و سریع لکه، استفاده از آبلیمو است، بعد از شستشوی لکه با آبلیمو، قسمت مورد نظر را با آب بشویید. یک ایده جالب و ترفند خلاقانه برای از بین بردن لکه استفاده از نوشابه است. پارچه ای را به نوشابه آغشته کرده و روی لکه بکشید و شستشو دهید.

نحوه پاک کردن لکه ی خشک شده

این نوع لکه ها معمولا قدیمی هستند، ابتدا لکه را کاملا مرطوب کنید و اجازه دهید کمی خیس بماند، سپس برسی نرم برداشته و روی لکه بکشید تا از خشکی و پیوستگی لکه بکاهد. در آخر لکه را با استفاده از حلال هایش به خوبی شستشو دهید و پس از اتمام شستشو، کاملا آن قسمت را خشک کنید.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *