آموزش رنگ زنی مبلمان چرم

مبل چرم معمولا عمر خوبی می کند و به عنوان یک سرمایه میتوان به آن نگاه کرد، بنابراین شستشوی مبلمان چرم و روش رنگ زنی آن بسیار مهم است تا آسیبی به مبل وارد نکنیم و معمولا قالیشویی ها این کار را انجام نمی دهند بنابراین بهتر است خود آگاهی مختصری از نحوه رنگ زنی مبل چرم بدست آوریم.
برخی از افرادی که مبل چرم در منزل و یا مخصوصا در محل کار دارند از تغیر رنگ مبل چرم شاکی هستند. تغیر رنگ مبل چرم دو حالت دارد:
  1. تغیر کلی رنگ مبل چرم
  2. بازگشت به رنگ اولیه
مرحله بعدی انتخاب رنگ باکیفیت و مناسب با جنس و نوع چرم مبل است، زیرا اگر قبل از هراقدامی رنگ بی کیفیت انتخاب کنیم تا آخر مراحل کار را خراب کرده ایم. ابتدا جهت شروع رنگ زنی مبل چرم با حرفه ای این کار مشورت کنید و تا می توانید اطلاعات لازم را کسب نمایید. محلی که قرار است رنگ زنی مبل چرم اتفاق بیافتد باید دارای فضای مناسب باشد یعنی: فضای بزرگ و نور کافی و تهویه مناسب در حین رنگ زنی مبل چرم دائما حرکت دست خود را تغیر ندهید، این امر باعث نامرتب وظاهر بد رنگ مبل می گردد. میزان غلظت رنگ را تست کنید که نه زیاد غلیظ باشد و نه زیاد رقیق، باید حالت متوسطی داشته باشد تا علاوه بر رنگ امیزی مناسب، حین رنگ زنی اذیت نشوید. بعد از اتمام رنگ زنی مبل حتما اجازه دهید مبل کاملا خشک شود (حداقل 3روز از مبل استفاده نکنید.) و بهتراست خشکشویی مبل به طور طبیعی و در هوای آزاد خشک شود.  

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *