آیا فرشم را به قالیشویی بدهم ؟

برای پاسخ به این سوال ابتدا باید پاسخ سوال زیر را بدهیم. درابتدا ببینیم فرشمان زمان شستشوی فرارسیده است و نیاز به قالیشویی دارد یاخیر.

درچه مواقعی فرش نیاز به شستشو دارد؟

سه حالت وجود دارد که افراد اقدام به قالیشویی می کنند.

 

  • ظاهر فرش به اندازه کافی کثیف شده و دیگر قابل تحمل نیست. (در این حالت بسیاری از افراد تا دم عید صبر می کنند و فرش را شستشو نمی دهند. اما این کار درست نیست زیرا زمانی که فرش کثیف شده باید آن را شستشو دهیم هر چه قدر فرشمان در حالت آلوده بماند کثیفیها در آن تثبیت شده و عمر فرش کاهش میابد و همینطور بهتر است در بحبحه ی عید با عجله این کار انجام نشود که این امر در بین ما ایرانی ها رایج شده و باعث شلوغی بیش از حد قالیشویی ها و کارهای منزل می شود بنابراین اگر هر کاری به تعویق نیافتد و سر موقع انجام گیرد بهتر است.)
  • لکه های نامناسبی که ناگهانی در فرش ایجاد شده و یا مقدار آب زیادی در فرش میریزد و یا مواد آلوده کننده ای روی فرش سرازیر می شوند و… اگر با این موارد روبه رو شدید زمان بسیار مهم است.در هر کدام از این مسائل اگر اجازه دهیم لکه خشک شود، آب به داخل فرش نفوذ کند و.. بسیار به فرش آسیب وارد می گردد. (بنابراین اگر با پاک کننده های لکه مورد نظر آشنا هستید و تجربه و مهارت کافی دارید سریعا به شستشوی لکه بپردازید و در غیر این صورت به سرعت فرش را به قالیشویی بسپارید.)
  • حالت آخر این است که به ظاهر ، فرش زیاد کثیف نشده و چون نزدیک عید یا مهمانی است می خواهیم فرشمان را شستشویی دهیم. (در این حالت که تصمیم گیرنده به طور کامل خودمان هستیم و فرصت کافی داشته ایم بهتراست این کار را دقیقه نود انجام نداده و حداقل چند هفته قبل از مهمانی و یک ماه قبل عید این کار را انجام دهیم.)

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *