ازبین بردن لکه ی ادرار و مدفوع حیوانات خانگی

حیوانات خانگی دوست داشتنی هستند اما اغلب ممکن است دردسرهای فراوانی را داشته باشند. ممکن است جایی برای ادرار و یا خوابیدن آنها درنظر گرفته باشید اما به هردلیلی بسیار اتفاق می افتد که لکه هایی از ادرار و یا دستشویی آنها روی فرش یا مبل به جا میماند. چگونه قالیشویی و شستشو را انجام دهیم؟
این مهم است که به سرعت برای پاک کردن منطقه مورد نظر اقدام کنید. پارچه ای سفید و بدون طرح را تهیه کرده و بر روی لکه بگذارید و بسیار کم فشار دهید تا هر آنچه امکان دارد از رطوبت لکه جذب پارچه شود. سپس با آب سرد و ماده ای پاک کننده و ملایم و همینطور بدون خاصیت سفید کنندگی ، قسمت مورد نظر را شستشو دهید. نکته : در حین تمیز کردن لکه ، جهت دستتان به سمت مرکز لکه باشد و به هیچ وجه به خارج لکه حرکت نکنید. در این صورت قسمتهایی از فرش که تمیز هستند دچار آلودگی نمیشوند. شستن-لکه-ادرار-از-فرش شستشو را تا زمانی که لکه به صورت ظاهری از بین برود ، ادامه دهید.

برای شستشوی عمیق و ضدعفونی کردن لکه و از بین بردن بوی نامناسب ادامه مطلب را بخوانید.

ابتدا با پارچه ی خشک و جدید ، قسمت مورد نظر را کاملا خشک کنید. مقدار متناسب با سطح آلوده با استفاده از سرکه سفید قسمت مورد نظر را بپوشانید و اجازه دهید پنج دقیقه در این حالت بماند. سپس با اب شستشو دهید. پاک-کردن-لکه-دستشویی-حیوانات

از بین بردن بوی نامناسب لکه ادرار

سطح آلوده را با جوش شیرین کاملا بپوشانید و 30 دقیقه منتظر بمانید . این عمل بوی نامناسب را کاملا به خود جذب میکند. سپس جارو بکشید و لکه را تمیز کنید. میتوان از خشبوکننده ها و یا گلاب برای ایجاد بوی مطبوع استفاده کنید.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *