اسرار نگهداری مبل در منزل

معمولا زمانی که مبلی برای منزل خریداری میکنیم قرار است استفاده کافی و مناسب را از آن بکنیم بنابراین نحوه ی نگهداری اصولی آن مهم است تا به سرعت طی مرور زمان مبل کثیف و چرک نشده و کهنه نگردد. در این مقاله سه روش کاربردی و موثر برای شستشوی مبل و نحوه نگهداری آن بدون نیاز به قالیشویی بیان می شود.

گام اول:

حداقل یک بار در هفته باید مبل را از هرگونه اجزای اضافی خالی کنید. جهت اینکه مبلمان از هرگونه گرو غبار خالی شود باید مراحل زیر را انجام دهیم. ابتدا تمام کوسن هارا از روی مبل بردارید و اگر مبلمان دارای تشک دوبل است و قابل جداشدن نیز می باشد همه را از سطح مبل بردارید و تنها به جابه جا کردن آنها اکتفا نکنید. سپس مبل را از جایگاه اصلی تکان داده و کمی به جلو و عقب بکشید.

گام دوم:

با استفاده از حالت کند جارو، تمام سطوح مبل را جارو بکشید. یک بار تمام سطح مبل را جارو بکشید و بار دوم گوشه ها و قسمتهای باریک مبل را دوباره با دقت جارو بکشید. اطراف و زیر مبل را نیز جارو بکشید. (گرد وغبار از اطراف انتقال پیدا نکند.) در مرحله بعد پارچه ای تمیز یا برسی بسیار نرم برداشته و روی سطح مبل بکشید.

گام سوم:

در این مرحله قرار است لکه های روی سطح مبل را تمیز کنیم.بنابراین لازم است قبل از هر کاری برچسب تگ شده به مبل را بخوانید. سپس تمام سطح مبل را نگاه کرده و لکه هارا شناسایی کنید و بررسی کنید که چه نوع لکه ای است تا همه ی لکه هارا با ماده ای یکسان تمیز نکرده و به مبل آسیب وارد نگردد. سپس تمام لکه هارا شستشو دهید.(شستشوی مبل از هرگونه لکه را بخوانید) این سه روش بیان شده در عین سادگی و اینکه شاید همه ی ما این مراحل را از قبل میدانستیم اما با این وجود بسیار مهم هستند و اگر هفته ای یک بار این مراحل انجام شود به هیچ وجه مبل بعد از مدتی چرک و کهنه نمی شود.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *