اگر میخواهید مبل را در منزل بشویید این مطلب را بخوانید

ممکن است ما به هر علتی تصمیم بگیریم مبل یا فرش را خود در منزل بشوییم با اینکه مهارت خاصی نداریم. اما قالیشویی و یا شستن مبل کار هر کسی نیست و حتما قبل از اقدام هر کاری باید اطلاعات مختصری نیز داشته باشیم.
خشکشویی-مبل-در-منزل

با شستشوی نادرست مبل را برای همیشه از بین میبریم!

افراد زیادی مراجعه داشته اند که تنها با یک کار اشتباه مبلی که اخیرا گرفته بوده اند را دچار آسیب کرده و دیگر قابل استفاده نیست. sofacleaning-شستن-مبل

رایج ترین اشتباهات در شستشوی مبل

1- در حین شستشوی مبل،مبل را غرق در آب کرده و با بی توجهی کامل شروع به شستشو میکنیم در حالی که تمام ساختار و الیاف درونی مبل از بین میروند و دیگر قابل بازگشت نیست.(در این مواقع حتی زمانی که مبل خشک میشود اسفنج درونی آن تغیر شکل داده و وقتی خشک شود نیز ممکن است تغیر شکل و اندازه در آن باقی بماند و مبل در ظاهر بسیار تغیر میکند و شاید دیگر مناسب برای نشستن نباشد.) sofa-and-furniture-sinked-شستن-مبل-با-آب 2- از مواد پاک کننده که دارای نرم کنند یا سفید کننده هستند استفاده میکنیم و غافل از آنکه ممکن است خاصیت اسیدی آن،  پارچه و طرح مبل را کاملا از بین ببرد. 3- پس از اتمام شستشو، مبل یا فرش را در فضای آزاد رها کرده و مدت زیادی مقابل آفتاب میگذاریم. این کار ممکن است سطح رویی فرش و همینطور پارچه مبل را به مرور زمان بپوساند و در شستشوی بعدی مبل کاملا پاره شود.بنابراین باید مبل یا فرش را پس از شستشو در معرض غیرمستقیم خورشید بگذاریم و در زمان مناسب آنرا برداریم و حتی بهتر است به طور مصنوعی آنرا خشک کنیم. خراب-شدن-مبل-قالیشویی 4- اگر مبلمان دارای جنس خاص است و یا پارچه ی متفاوتی در آن به کار رفته است به هیچ وجه بدون تحقیق و اطلاع شروع به شستشو نکنید. برای مثال پارچه چرم یا مخمل به طور ویژه باید شسته شوند. پس چگونه مبل را خود در منزل بشوییم که آسیبی به آن وارد نشود…ادامه مطلب را در مقالات بعدی ما بخوانید.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *