بیماری های خطرناک و پنهان در فرش

در منزل همه ی ما تجمع باکتری ها و میکروب و آلودگی در فرش بیشتر از مکانهای دیگر است بیماری های خطرناک و پنهان در فرش است و این امر نگرانی و خطرات جدی ممکن است به افراد خانواده وارد کند.بنابراین شستشوی فرش به طور منظم و قالیشویی صحیح کمک بسیار خوب و موثری به بهداشت خانواده و محیط زیست میکند.
فرشها می توانند آلاینده هایی مانند گرد و غبار ، شوره های حیوان خانگی ، حساسیت های سوسک ، آلودگی ذرات ، سرب ، اسپورهای قالب ، سموم دفع آفات ، خاک و گرد و غبار را به دام بیندازند. گازهای سمی موجود در هوا می توانند به ذرات کوچکی که در فرش ها مستقر می شوند بچسبند. این آلاینده ها ممکن است در هنگام نوسازی ، جاروبرقی یا حتی فعالیت های روزانه مانند راه رفتن روی فرش به هوا تبدیل شوند. در خانه کودکان بیشتر در معرض آلودگی فرشها قرار دارند. آنها وقت خود را صرف بازی روی زمین می کنند و دستان خود را در دهان خود قرار می دهند. اگر یک منطقه بزرگ در فرش پوشانده شود ، حذف آلاینده های هوا و مواد حساسیت زا در محیط داخلی بسیار دشوار است  
بیماری های خطرناک و پنهان در فرش
قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی آنلاین,شستشوی فرش,کارخانه قالیشویی ادیب,قالیشویی ادیب

عوامل میکروبی که در فرش وجود دارد و ما نمیبینیم

کپک و قارچ

یکی از خطرات جدی بهداشتی که وزارت بهداشت آن را بیان کرده است فرش میباشد.بیشترین مکانهایی که فرشهایش بیشتر آلودگی دارند در آشپزخانه و حمام و جلو درب ها است. بنابراین همین قارچ ها و باکتری هایی که در فرش وجود دارد عامل شروع کننده ی آسم ، آلرژی ، بیماری های پوستی ، سردرد و گلودرد و .. میشود. یکی از موارد مهم این است که این قارچ و باکتری در فرش نمیماند و به سرعت در سراسر خانه پخش میشود.
بیماری های خطرناک و پنهان در فرش
قالیشویی,قالی شویی,قالیشویی آنلاین,شستشوی فرش,کارخانه قالیشویی ادیب,قالیشویی ادیب

آلرژی و آسم

هوای داخل منزل هم یکی از موارد مهم و آلرژی زا میباشد که ارتباط مستقیم با فرش دارد. بزرگترین خطرات تهدید کننده حاصل از فرش که در فضای منزل پخش میشود شامل:خاک و سموم و مواد حساسیت زا هستند. از جمله موارد دیگر موجود در فرش :سوسک ها وغبار پنهان و شوره وانواع قارچ ها هستندو این موارد از عوامل تهدید کننده ی صاحبان منازل میباشد که آمار نشان میدهد از هر5نفر1نفر در کشور مبتلا به آلرژی یا آسم هستند.

طول عمر فرش

برای طولانی تر شدن عمر فرش شما و جلوگیری از خطرات سلامتی برای دوستان و خانواده خود نیاز به مراقبت و نگهداری اضافی دارد. اکثر کارشناسان فرش براین موضوع تاکید دارند که بهتر است هر چند ماه یکبار جهت شستشوی فرش ها اقدام شود تا هم از شر بیماری های گوناگون در امان بمانیم همچنین سلامت فرش را با شستشوی اصولی تامین کنیم در کنار نگهداری منظم ، فرش ها باید هر 12 تا 18 ماه یا بسته به نوع استفاده آن ، به صورت حرفه ای تمیز شوند. برخی از کارشناسان می گویند هر سال  یک بار کافی است. در حالی که نگرانی های بی شماری در مورد سلامتی بیماری های خطراناک و پنهان فرش  وجود دارد. که اغلب با شستشوی فرش حرفه ای، این مشکل برطرف خواهد شد .  

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *