حذف لکه سس کچاپ از فرش

آیا تا به حال خود در منزل تلاشی برای حذف لکه سس گوجه کرده اید؟ مسلما در این صورت نیاز به کمک پیدا کرده اید. نحوه شستشوی لکه سس کچاپ نسبتا کار راحتی است و روشهای جالبی برای شستشوی فرش و قالیشویی وجود دارد.
سس کچاپ به عنوان یکی از غذاهای پرطرفدار و رایج است که اکثر افراد یک بار در طول زندگی حداقل از آن مصرف کرده اند. خوب است بدانیم حدود مصرف کچاپ چندین گالن در روز است که این نشان می دهد که بسیار مصرف می شود. نگران نباشید! لکه سس کچاپ با روشهایی سریع و ترفندهایی جالب به سرعت پاک می شود. هر زمان که لکه سس ایجادشد ابتدا پیدا کنیم که چه موادی در تشکیل سس استفاده شده است. معمولا مواد زیر در سس استفاده می شودند.
  • کنسانتره گوجه فرنگی از گوجه فرنگی قرمز رسیده • سرکه تقطیر شده • شربت ذرت با فروکتوز بالا • نمک • ادویه جات • پودر پیاز • طعم طبیعی
اما سس ها اکثرا مواد تشکیل دهنده یکسان دارند و ترفندهایی که در این مطلب بیان میشود برای اکثر سس ها قابل استفاده است.

نحوه شستشوی سس از روی فرش یا پارچه

ابتدا با استفاده از لبه ی نرم چاقو سس باقی مانده را از روی سطح فرش کاملا پاک کنید. یک قاشق غذاخوری مایع ظرف شویی را به یک فنجان آب سرد ترکیب کنید. سپس اسفنجی را برداشته و به این مواد آغشته کرده و روی لکه سس بکشید. این مراحل را انقدر تکرار کنید تا لکه سس کمرنگ شده و در آخر پاک شود. نکته:به هیچ وجه اسفنج را روی لکه مالش ندهید! حتما اسفنج را روی لکه سس بکشید و روی لکه بگذارید و بردارید در غیر این صوت سس بیشتر در فرش یا پارچه نفوذ کرده و تبدیل به لکه دائمی می شود. (این نکات به ظاهر بسیار ساده هستند اما اگر رعایت نشود به راحتی لکه  ساده را تبدیل به لکه ی دائمی و غیر قابل شستشو می کند.)

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *