ترفند شستشوی لکه سس گوجه فرنگی از فرش

در خیلی از مواقع افراد از نحوه شستشوی سس گوجه سوال می کنند؟ و باید بگوییم این لکه یکی از مشهور ترین لکه هایی است زیاد اتفاق می افتد بنابراین آگاهی از نحوه قالیشویی آن باید بسیار مفید باشد. در چه مواقعی این لکه ایجاد می گردد: درحین خوردن فست فود و ساندویچ و سس انواع پاستا و کباب و شکلات و…

چگونه لکه ی سس گوجه را پاک کنیم؟

این مقاله به شما کمک می کند که چگونه لکه های سس را به خوبی برای همیشه از بین ببرید. چهار روش برای پاک کردن سس وجود دارد:

پاکسازی اولیه:

تمیز کردن اولیه به این صورت است که، با استفاده از صابون و آب لکه ها را شستشو دهید می توانید ترکیب آب و صابون را در اسپری ریخته و روی لکه بریزید و شستشوی اولیه را بادقت انجام دهید. به این ترتیب این مراحل را انجام دهید:
  1. با لبه ی نرم چاقو لکه ها را بردارید
  2. آب و صابون را در اسپری ریخته
  3. با استفاده از اسفنج لکه را شستشو دهید.
(در حین برداشتن لکه با استفاده از چاقو فشار زیاد وارد نکنید. ) با استفاده از این محلول تمام قسمت مورد نظر را با دقت شستشو دهید .با این روند سعی کنید این قسمت را کاملا پاک کنید.

حذف آثار لکه سس از فرش

چهار روش برای حذف کامل اثرات رنگی لکه از روی فرش وجود دارد: لکه های سس اکسید کننده بوده مانند لکه های قهوه و چای، پراکسید هیروژن هم عامل سفید کننده است برای حذف لکه ها.   پراکسید هیدروژن به عنوان یک ضد عفونی کننده نیز عمل می کند. ( 3 درصد پراکسید هیدروژن و اب را با هم ترکیب کنید.) این ترکییب را همراه با یک دستمال کاغذی یا حوله نازک روی قست مورد نظر بکشید. (مدت زیاد این کار را انجام ندهید بعد از کشیدن دستمال روی لکه سریع آن را با اب شستشو دهید.) بعد از انجام این مرحله منطقا لکه باید پاک شده باشد. در مقالات آینده روشهای منحصر به فردی برای شستشوی انواع لکه سس بیان خواهد شد.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *