راهنمایی برای حذف لکه واکس و براق کننده ها ی کفش

اکثر ما حداقل چندباری به کفشهایمان واکس زده ایم و یا از برق کننده هایی برای آن استفاده کرده ایم.این کار بسیار لذت بخش است زیرا به سرعت انگار کفشمان را تازه خریده ایم و تازه میشود اما پس از واکس زدن ممکن است مشاهده کنیم مقداری از آن به شلوار،لباس و حتی فرش یا مبل نیز مالیده شده باشد.خب وقتی با لکه ای احتمالا تیره و چرب و سمج روبه رو هستیم و میخواهیم بدانیم چگونه آنرا پاک کنیم؟و قالیشویی را چگونه انجام دهیم؟
ما برای پاک کردن لکه واکس با رنگهای مختلف نیز راه چاره داریم. قبل از اینکه گام به گام به حذف این نوع لکه ها بپردازیم بد نیست اطلاعاتی کلی راجع به مواد تشکیل دهنده آن داشته باشیم تا در حین شستشو و قالی شویی بدانیم دقیقا چه کار میکنیم. نحوه-حذف-لکه-واکس-از-فرش-لباس-قالیشویی-ادیب

موادتشکیل دهنده واکس و براق کننده ها:

در طول زمان و تاریخ مواد تشکیل دهنده واکس و به تعبیری لاک کفش تغیر یافته است و در واقع این مواد در طبیعت خود، از روغن،موم زنبور عسل،کتان و موم ساخته شده اند. واکس در سه حالت به بازار عرضه میشود از جمله: مایع ، خامه/جامد،خمیر و اکثر مردم از فرم کرم مانند آن استفاده میکنند. نحوه-حذف-لکه-واکس-از-فرش-لباس-قالیشویی-ادیب این نوع واکس ها از زمان قرون وسطی استفاده میشده اند. در اروپا مردم برای حفظ نرمی کفش چرم از دوبن استفاده میکردند. در پایان قرن 19 علاقه افراد به کفش و چکمه های چرمی فزونی یافت و بنابراین براق کننده ها و واکس ها نیز افزایش پیداکردند. اکنون اگر زمانی با این نوع لکه ها روبه رو شدیم به طور کلی کمی از تاریخچه آن و مواد به کار رفته در آن آگاه هستیم. و این اطلاعات باعث میشود زودتر اقدام به پاک کردن این نوع لکه کنیم و برایمان مهم است زیرا میدانیم این لکه هم چرب است و هم گذشت زمان باعث تثبیت آن میشود.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *