روشهای جالب شستشوی مبل چرمی و پارچه ای

در این مقاله نحوه شستشوی مبل با انواع روکش مانند چرم و پارچه ای و چرم مصنوعی و… را به اختصار خواهیم گفت تا خود در منزل مانند یک قالیشویی حرفه ای تمام سطوح مبل را تمیز کنید و شستشوی مبل را به نحو احسن انجام دهید.

تمام لکه هارا حذف کنید!

در ابتدای کار لکه گیری کنید، هر کدام از مدل مبلهارا در منزل دارید شروع به جستجو و پاک کردن لکه ها کنید زیرا اگر در ابتدا اقدام به شستشوی کلی انجام دهید باعث گسترش لکه ها شده و مبلمان ممکن است کثیف تر از قبل به نظر بیاید. دلیل اینکه اغلب مبل را در منزل شستشو می دهیم و با صرف وقت زیاد هم به نتیجه نمی رسم همین است که ما فقط ترتیب مراحل را رعایت نمی کنیم. بنابراین نتیجه مطلوب را دریافت نخواهیم کرد.  

شستشوی مبل پارچه ای

یک چهارم فنجان سرکه و سه چهارم آب گرم و یک قاشق غذاخوری صابون مایع را با هم ترکیب کنید.و این ترکیب را در اسپری بریزید. اسفنجی برداشته و به این ترکیب آغشته کنید و روی سطح مبلمان بکشید؛ و در همان حین با پارچه ای دیگر که تنها آغشته به آب معمولی است شستشو را و هم زمان با حوله ای همان قسمت که شستشو دادید را خشک کنید.  

شستشوی مبل چرمی

یک دوم فنجان روغن زیتون را با یک چهارم سرکه مخلوط کنید و آن را در اسپری بریزید و سطح مبل را با پارچه ای بسیار نرم شستشو دهید.  

شستشوی مبل چوبی

یک حوله را برداشته و آن را خیس کنید (به نحوی که تنها مرطوب شود) و این حوله را روی مبل بکشید. و هم زمان هر قسمتی که شستشو را انجام می دهید خشک کنید. توجه: در آغاز شستشوی مبل ابتدا بررسی کنید مبل شما به مواد پاک کننده ای که در بالا ذکر شد حساسیت نداشته و عکس العمل نشان ندهد. و پس از اتمام شستشو، خشکشویی مبلمان را انجام داده و بهتر است آنرا در هوای آزاد قرار دهید.  

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *