سارقان فرش های ۲۰ میلیاردی در تجریش

به نقل قالیشویی ادیب سرهنگ “عباسعلی ابراهیمی” در تشریح این خبر، اظهارداشت: دوازدهم آبان ماه سال جاری یکی از شهروندان با مراجعه به کلانتری ۱۰۱ تجریش اعلام کرد ۴ تخته فرش دستباف و نفیس از انباری منزلش  به ارزش ۲۰ میلیارد ریال سرقت شده است.

این مقام انتظامی  با بیان اینکه بنا به اظهارات شاکی، آخرین باری که فرش ها را در انباری رویت کرده، اسفند ماه سال گذشته است، گفت: رد پایی از سارق در صحنه جرم باقی نمانده بوده و به نظر می رسید که سارق یا سارقان توانسته اند به راحتی وارد منزل شده و با اطلاع از محل فرش ها، آنها را سرقت کنند.

سارقان-فرش-میلیاردی

وی ادامه داد: با تحقیقات پلیسی و بررسی افرادی که به منزل شاکی تردد داشتند، ماموران به یکی از نگهبانان سابق منزل مظنون و مخفیگاه وی را در بریانک شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، ماموران کلانتری موفق به دستگیری وی شدند.

رئیس کلانتری تجریش با اشاره به اینکه با دستگیری متهم و اعتراف وی به سرقت ۴ تخته فرش با همکاری همدستش، گفت: تحقیقات پلیسی وارد مرحله تازه تری شد و ماموران در عملیاتی دیگر، سارق دوم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه اعتراف کردند ۲ تخته از فرش ها را به یکی از مغازه داران در مرکز تهران فروخته و ۲ تخته دیگر را در منزل یکی از دوستانشان پنهان کرده اند.

سرهنگ ابراهیمی در خاتمه گفت: با کشف ۳ تخته فرش مالباخته، سارقان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *