سه روش شستشوی مبل در منزل

در این مقاله سه روش حیاتی جهت شستشوی مبل بیان می شود.به صورتی که اگر هرکدام از روش های نام برده انجام نشود، مطمئنا در آخر از قالیشویی و شستشوی مبل نتیجه نخواهیم گرفت.اما با رعایت همین سه روش حداقل مبل را کثیف تر نخواهیم کرد. برای شستشوی مطمئن در خانه حتما این روش هارا امتحان کنید.

نحوه تمیزکردن مبلمان
تمیزکردن مبلمان

مراحل تمیز کردن حرفه ای مبل در خانه

گام اول: پاکسازی مبل از گرد و غبار

برسی نرم تهیه کنید و با حرکات دایره ای دست برس را روی سطح مبل بچرخانید تا هرگونه آلودگی از بین برود. (اگر با حرکات جلو و عقب شروع به تمیز کردن مبل کنید قسمت های آلوده به نواحی تمیز آسیب وارد خواهد کرد.)

مسلما مبل روزانه که دارای گرد و غبار و خاک  می شود و هرچه قدر پنجره ها را ببندیم و یا پارچه روی مبل بیاندازیم نمی توان به طور کامل از ورود گرد و غبار جلوگیری کرد بلکه تنها می توان از درصدی از آن جلوگیری کرذ. اما راه آسان برای اینکه مبلمان در طولانی مدت چرک و کثیف به نظر نیاید و مراقیت اولیه خود را داشته باشد باید هفتگی به طور منظم روش بالا را انجام دهید تا گردو وغبار در پارچه مبل تثبیت نشود و به محض ایجاد سریعا مبلمان تمیز شود.

 

تمیز کردن سطح مبل بدون چرک کردن آن

گام دوم:

بعد از اتمام روش بالا شما با مبلی مواجه هستید که گرد و غباری روی آن وجود ندارد پس وقتی بخواهیم شستشو انجام دهیم دیگر نگران سیاه شدن و چرک شدن مبل نخواهیم بود. (وقتی قبل از شستشو غبارگیری نکنید با شستشوی مبل، آلودگی ها و گرد و غبار بیرون آمده و خیس شده و مشاهده خواهیم کرد که در حین شستشو و یا پس از خشک شدن آن، مبل بدتر سیاه و چرک میگردد که در این حالت تمیز کردن مبل بسیار مشکل است.)

در این مرحله پارچه ای نرم و پنبه ای را کمی مرطوب کرده و روی سطح مبل بکشید تا سطح بالایی مبل کاملا خالی از هرگونه آلودگی گردد. (پارچه را به هیچ وجه فشار ندهید و اصلا پارچه را از پایین مبل به بالا نکشید.)

خشکشویی مبلمان
خشکشویی مبلمان

پاک کردن لکه های روی مبل

گام سوم:

در این مرحله قصد داریم درصورتی که لکه ای روی سطح مبل وجود دارد، آن را ازبین ببریم.

بهتر است زمانی که در منزل مبل را شستشو می دهیم از مواد پاک کننده خانگی و طبیعی استفاده کنیم زیرا افراد ماهر در قالیشویی مواد پاک کنننده متناسب با پارچه مبل را انتخاب می کنند و خشکشویی مبلمان را انجام می دهند، که در این حالت در حین شستشوی مبل هیچ آسیبی به مبل وارد نخواهد شد.

 

شستشوی لکه های روی مبل با مواد خانگی و کم ضرر

در ادامه با پارچه ای آغشته به سرکه سفید روی لکه ها بکشید، در این حالت کاملا لکه های کثیف برطرف می شود. بعد از اتمام شستشو، حتما مبل را خشک کنید.

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *