شستشوی فرش از انواع لکه

در این مطلب روشهای جالبی جهت شستن انواع لکه بیان میشود تا خود در منزل قالیشویی و شستشوی فرش را مانند یک حرفه ای و متخصص انجام دهید.

قسمتی از فرش که دارای لکه است را وکیوم کنید و هر آنچه میتوانید با استفاده از لبه ی نرم چاقو یا قاشق به نحوی که لکه را بیشتر به الیافش فرو نبرید، جمع آوری کنید.

بلافاصله اقدام به شستشو کنید: وقتی لکه ای ایجاد گردید اگر بلافاصله آنرا شستشو دهید احتمال اینکه لکه پاک شود 80درصد افزایش پیدا میکند در غیر این صورت لکه داخل الیاف فرش نفوذ کرده و پاک کردن آن سخت میشود.   ابتدا لکه را با آب معمولی شستشو دهید ممکن است، لکه کاملا پاک شود و اگر هم پاک نشود حداقل لکه را سست و مرطوب کرده اید. لکه را مالش ندهید: وقتی با استفاده از پارچه روی لکه فشار وارد کنید و مالش دهید علاوه بر اینکه لکه را تثبیت میکنید باعث می شود آن قسمت از فرش تیره شود.  

شستشو فرش با سرکه

آب و سرک سفید را به مقدار یکسان با هم ترکیب کرده و با استفاده از این ترکیب فرش را شستشو دهید. اگر جهت قالی شویی و شستشو فرش خواستید از مواد شیمیایی استفاده کنید ابتدا دستورالعمل این مواد را بخوانید و سپس از نوع جنس فرش و پارچه خود آگاهی کسب کنید و سپس در نقطه ای خارج از دید امتحان کنید.   (زیرا ممکن است برخی شوینده ها به الیاف فرش آسیب بزنند و یا باعث از بین رفتن طرح و رنگ فرش بشوند.) بعد از اتمام مراحل شستشو فرش را به حالت خود مگذارید، با استفاده از آب معمولی فرش را دوباره شستشو دهید تا مواد پاک کننده ای که استفاده نموده اید خارج گردد و سپس فرش را کاملا خشک کنید زیرا باقی ماندن رطوبت در فرش به فرش آسیب وارد می کند.  

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

شستشوی فرش از انواع لکه
شستشوی فرش از انواع لکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *