شستشوی لکه روغن با مواد شوینده

در مقاله گذشته روشی خانگی و طبیعی برای پاک کردن لکه روغن بیان شد . طبق روش گفته شده میتوان با مواد خانگی و در دسترس در کمتر از چند دقیقه به راحتی میتوان لکه را به طور کلی پاک کرد.اما روشهای دیگری نیز برای قالیشویی و شستشوی لکه وجود دارد.
شستشوی فرش یا مبل با روشهای شیمیایی مسلما مضراتی دارد اما هر روشی ویژگی های مثبتی نیز دارد. مواد پاک کننده ی شیمیایی طبیعتا زودتر و بیشتر اثر میکنند. اما باید مراقب باشیم ، اگر مواد شیمیایی پاک کننده ای که قرار است به کار بریم با سطح زیرین لکه متناسب باشد و عکس العمل بدی نشان ندهد، خوب است. دو حالت وجود دارد میتوان از ابتدا روش های شیمیایی را به کار برد و حالت دیگر این است که میتوان ابتدا با روش طبیعی لکه را اک کرد و سپس اگر نتیجه مناسب دریافت نشد روش شیمیایی را در ادامه انجام داد. شستشوی-لکه-روغن-با-مایع-ظرفشویی-قالیشویی-ادیب

نحوه شستشوی لکه روغن با مایع ظرف شویی

چند قطره مایع ظرف شویی را مستقیما روی لکه بریزید. سپس با یک مسواک قدیمی یا برسی روی لکه بکشید تا با مواد پاک کننده لکه ترکیب شده و پاک گردد. یک مقدار آب گرم را روی منطقه ی آلوده بریزید و دوباره با مسواک مالش دهید. در ادامه اسفنج یا پارچه بردارید و لکه را تمیز کنید. اگر همچنان آثار لکه روغن باقی بود صابون را برداشته و روی لکه بکشید و دوباره به شستشوی لکه بپردازید. میتوان این مراحل ذکر شده را از ابتدا تکرار کرد تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کرد.

در آخر سطح مورد نظر را با آب بشویید و حتما آن قسمت را خشک کنید.

حذف لکه روغن با نوشابه

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *