شستشوی مبل کتان با جوش شیرین

جوش شیرین یکی از بهترین، در دسترس ترین و بی ضررترین پاک کننده های خانگی میباشد که تاثیر بسیار زیادی در شستشوی مبل، قالیشویی و شستشوی فرش دارد. در این مقاله قصد داریم در خصوص شستشوی مبل کتان با جوش شیرین صحبت کنیم.

اگر مبل کتان شما بوی بدی میدهد و یا لکه های جزئی رو آن است از این راهنمایی مفید استفاده کنید: روی پارچه جوش شیرین بپاشید و بگذارید چند ساعتی بماند. جوش شیرین به از بین بردن بو و از بین بردن برخی لکه های سبک در مبلمان پارچه ای کمک می کند. از آنجایی که مبل یا کاناپه بسیار بیشتر از آنچه فکر می‌کنید، مورد استفاده قرار می‌گیرند. ریختن مواد غذایی و نوشیدنی‌ها  ممکن است بعد از مدتی کاناپه‌تان بوی بدی بدهد و یا کدر شود. برای خلاص شدن از شر بو یا لکه های روی مبل خود نیازی به تماس با یک قالیشویی حرفه ای یا خرید یک دستگاه بخارشو ندارید. در عوض این راهنمایی ساده را امتحان کنید.

 

نحوه تمیز کردن مبل کتان با جوش شیرین

تنها چیزی که نیاز دارید کمی جوش شیرین، یک برس نرم و یک جاروبرقی است. نحوه تمیز کردن مبل کتان با جوش شیرین اگر بالشتک های روی مبل قابل جدا شدن هستند، آنها را بردارید و کنار بگذارید. به کمک جاروبرقی ابتدا همه جا مبل را کامل جاروکشی نمایید. یک لایه از جوش شیرین را به طور مساوی روی تمام سطح مبل پخش کنید. پودر جوش شیرین را با یک برس نرم  به آرامی روی پارچه بمالید.

برای جلوگیری از آسیب رساندن به مبل، از یک برس سفت استفاده نکنید. اجازه دهید جوش شیرین مدتی بماند و بوها را به مدت 20 دقیقه تا یک ساعت جذب کند. اگر بو به طور غیرعادی قوی باشد طولانی تر. با استفاده از جاروبرقی تمام پودر جوش شیرین را با دقت از تمام سطح مبل خارج کنید. سپس کوسن ها را به حالت اولیه خود بازگردانید. تمام چیزی که وجود دارد همین است! نه تنها مبل شما عالی به نظر می رسد، بلکه بوی خوبی نیز خواهد داشت. این روش برای از بین بردن بو از اکثر مبلمان کتان و پارچه ای مؤثر است.

 

شستشوی مبل کتان با جوش شیرین

پاک کردن لکه های سرسخت با جوش شیرین

راه هایی برای پاک کردن لکه های سرسخت بدون نیاز به محصولات شیمیایی وجود دارد. یک محلول تمیز کردن مبل کتان فوق العاده معرفی  خواهم کرد که از تاثیرات آن شگفت زده خواهید شد.

نحوه پاک کردن لکه از روی پارچه:

آنچه شما نیاز دارید: مایع لباسشویی سرکه سفید جوش شیرین آب گرم

روش انجام این کار: یک قاشق چایخوری مایع شوینده، سرکه سفید، جوش شیرین و آب گرم را بردارید و با هم مخلوط کنید تا کف شود. مخلوط باید کف کند زیرا جوش شیرین و سرکه با یکدیگر واکنش می دهند). سپس، مستقیماً روی هر لکه روی مبل پارچه ای بمالید. حدود 10 دقیقه بگذارید تا خشک شود. هنگامی که خشک شد، سطح را با یک پارچه تمیز پاک کنید تا باقیمانده آن از بین برود

نکته اول: جوش شیرین و سرکه سفید یک ترکیب پاک کننده  برای هر لکه سختی است. به این دلیل است که جوش شیرین با سرکه واکنش نشان می دهد و یک فرمول اسیدی ایجاد می کند که به آرامی چربی و کثیفی را از بین می برد.

نکته مهم: این روش به عنوان یک فرش شوی طبیعی نیز عالی است. با هم مخلوط کنید و روی لکه های فرش بمالید تا ظاهری تازه داشته باشید. اگر مبل پارچه‌ای شما سال‌ها با فرسودگی مواجه شده است، تمیز کردن به تنهایی ممکن است برای بازگرداندن آن به شکوه قبلی کافی نباشد.

خشکشویی اصولی مبلمان

اگر برای شما سخت است در منزل خودتان شستشوی مبل کتان  با جوش شیرین را انجام دهید پیشنهاد میکنیم از یک تکنسین متخصص در خواست کمک کنید. قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه در ارائه خدمات خشکشویی مبلمان در منزل همراه همیشگی شما خواهد بود.

 

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واحد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *