فاکتورهای انتخاب یک قالیشویی حرفه ای

در بسیاری از مقالات سایت به صراتحت بیان شده است که مراقب و شستشوی دائمی فرش بسیار مهم است و باعث می شود هیچ وقت فرش نیاز به قالیشویی جدی نداشته باشد، این توصیه اکثر تولید کنندگان فرش است. کارشناسان توصیه می نمایند که سالانه فرش خود را برای شستشو به یک قالیشویی حرفه ای تحویل نمایید، جز مواردی که به علت کثیفی خاصی فرش دچار مشکل شده باید و نیاز به شستشوی جدی تری داشته باشد. و در این گونه موارد باید به دنبال یک قالی شویی حرفه ای بود که این اعمال را به طور منظم انجام دهد.

قرارداد به صورت شفاهی نباشد

بهترین نکته برای انتخاب یک شرکت شستشوی حرفه ای این می باشد که اطمینان حاصل نمایید که برگه قرارداد یا صورت حسابی را از پیش به شما تحویل می نماید. علاوه بر این باید برآورد هزینه ها در برگه پرداخت درج شده باشد که شامل هزینه کل تخمین زده شده باشد. بروز تنش ها  گاهی ناشی از مقدار هزینه های بوجود آمده هنگام تحویل  می باشد. اما مطمئن شوید که شما یک هزینه ی مشخصی را برای شستشوی خود در نظر گرفته اید ولی در نظر داشته باشد که شستشوی حرفه ای فرش ارزش هزینه کردن را دارد.  

آگاهی در مورد شرکت شستشو

می توانید با یک مشتری قبلی در مورد کیفیت کار شستشوی شرکت مورد نظر مکاتبه نمایید. اطمینان حاصل کنید که فرش شما در زمان مشخص تحویل داده می شود و اگر تحویل گیرنده فرش  بصورت مؤدب و مسئول به سؤالات شما پاسخ داد, با اطمینان بیشتری فرش خود را به او بسپارید.

مکاتبه با شوینده فرش به صورت چهره به چهره

بهترین راه برای جلوگیری از بروز تنش این است که با شرکت مستقیما صحبت کنید. در مورد نحوه کار و دانش و تجربه کارگرانی که در منزل شما مشغول به شستشو می شوند سؤالاتی را بپرسید. اطمینان حاصل نمایید که انتظارات شما در شستشوی فرش برآورده می شود. در مورد زمان شستشو در منزل و یا زمانی که طول می کشد فرش ها تحویل داده شود سؤال نمایید تا بهترین زمان ممکن برای شما و شرکت باشد.

مجوز و گارانتی

فرش های خود را به شرکت هایی بسپارید که مجوز و گارانتی لازم بای شستشو و خدمات خود را داشته باشند. می توانید با مراجعه به شرکت و یا سایت شرکت, خدماتی که به مشتریان ارائه می دهد را مطالعه و با اطمینان بیشتری در این زمینه اقدام نمایید. قالیشویی ادیب با روش هایی استاندارد و به روز و با گارانتی اجناس, بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می نماید. منبع: adibcarpet.com

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

فاکتورهای مهم انتخاب یک قالیشویی حرفه ای
فاکتورهای مهم انتخاب یک قالیشویی حرفه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *