فرش ايران در نمايشگاه صنایع دستی ایتالیا

به نقل قالیشویی ادیب و گزارش روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران؛ این نمایشگاه که یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنایع دستی و هنری جهان محسوب می شود با حضور بیش از 120 کشور از پنج قاره جهان با مشارکت بیش از 2900 شرکت کننده یکی از پربازدیدکننده ترین نمایشگاه ها در دنیاست.

امسال در این نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران به عنوان مهمان ویژه با مشارکت هنرمندان و فعالان حوزه فرش و صنایع دستی هنر ایرانی را به نمایش گذاشته است.
در این نمایشگاه به همت مرکز ملی فرش ایران پاویون فرش دستباف ایران برای حضور تولیدکنندگان و صادرکنندگان این هنر- صنعت برنامه ریزی و پرپاشده است، که این اقدام در راستای سیاست های حمایتی برای توسعه صادرات این هنر – صنعت ایرانیاست.
حضور فعالان حوزه فرش دستباف ایران در این نمایشگاه که با استقبال بازدیدکنندگان روبروست، فرصت مناسبی برای معرفی توانمندیها و همچنین توسعه صادرات هنر- صنعت فرش دستباف ایران است.
در این نمایشگاه هنرمندان دیگری نیز از استان های مختلف ایران د رشته های مانند: زیورآلات سنتی، سفال وسرامیک، پته دوزی، سوزن دوزی، نقاشی پشت شیشه و…  مشارکت دارند.
در این گزارش آمده است؛ روز سه شنبه به نام روز ایران است که با حضور مسوولانی از جمهوری اسلامی ایران و همچنین شرکت کنندگان در این نمایشگاه توانمندیهای ایران در حوزه فرش و صنایع دستی بیشتر معرفی خواهد شد.
این نمایشگاه از تاریخ 11 تا19 آذرماه 1396 برابر با (برابر با 2 تا 10 دسامبر 2017) به مدت 9 روز در محل نمایشگاه های بین المللی شهر میلان پذیرای بازدیدکنندگان است.

منبع : مرکز ملی فرش ایران

قالیشویی ادیب با بیش از نیم قرن سابقه بهترین همراه برای شستشوی فرش و شستشوی مبل شما می باشد.

ثبت سفارش آنلاین خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان با ۲۰%تخفیف ارائه می گردد.

ارائه خدمات کارخانه قالیشویی ادیب در سراسر تهران ، کرج ، شهریار و تبریز صورت می گیرد.

جهت ثبت سفارش آنلاین در هریک از شعبات قالیشویی ادیب همین حالا اقدام کنید.

… واخد تحقیق و توسعه کارخانه قالیشویی ادیب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *